Dette går unna

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Etter å ha fått en kjip kjip beskjed at jeg måtte gå ned noen kilo for å få time til riksen så har ting endret seg..

Jeg "raser" ned i gram....hihi... trenger bare gå ned 2,9 kg til før vekta mi blir godkjent på sykehuset... Gått ned 1,5 kg denne uka... MEN jo flere gram som går av, jo gladere blir jeg. Har endra kostholdet mitt NOE...så i utgangspunktet så kan vi prøve denne månden da... dvs at jeg må av reductilen i disse dager, MEN det vil jeg faktisk ikke...vil ha en pausemånde jeg... sambo var skeptisk, han syns vi bare skulle kjøre på.. men hey, min kropp, jeg bestemmer..hoho

PS!!! Om noen skal ned noen kilo så har jeg funnet en fantastisk te som jeg også tar ved siden av reductil...om noen vil vite hva den heter så bare si fra...jeg deler den gjerne

Flink du er[:)]
Har planer om å gå ned noen kg her også før neste forsøk,så jeg vil gjerne vite hva teen heter[:D]
Lykke til med resten av kg[:)]

du er jo kjempe flink[;)] ja takk vil veldig gjerne vite navnet på den te[;)] Slutta og røyke helt for 2 mnd siden, har gått opp noen kilo[&:]

ORIGINAL: ..Lykke..

Flink du er[:)]
Har planer om å gå ned noen kg her også før neste forsøk,så jeg vil gjerne vite hva teen heter[:D]
Lykke til med resten av kg[:)]

Signerer.

formosa oolang... den skal være vanndrivende... kvitte seg med for mye vann i kroppen

ORIGINAL: Serene

er det farlig å gå på den når man har begynt med hormon behandlingen tro?
med tanke på at det er vannløselig [8D](hvis du skjønner hva jeg mener hehe)

kansje greit å la det være under behandling? hva syns dere?

tror ikke jeg ville gjort det nei

Du er kjempe flink! Jeg er kjemps stolt over deg Hero. Dette går veien. Snart sitter du her med spire i magen.[:)]

Det er vel ikke CAVALO vel??? [8D] (For dere som har sett på Cæsar..hihi)

Genialt at du allerede har fått resultater [:D] Moro så lenge man kan det, ikke sant? [;)] Lykke til med de neste!

Bra jobba hero[:)][:)][:)]

ORIGINAL: vestlandsjento

ORIGINAL: vestlandsjento

stå på videre[:)]

Back
Topp