Dette flytter vi fra

Så flott det var da. Likte stilen deres.
Klemmer

Megleren ville ikke legge den ut for høyt slik at det kommer flest mulige interessenter. Prisen på eneboligen vi har kjøpt, ga vi 1 450 for ,men prisantydningen er den samme som her[:)]

Var jo flott der!
Men tenk så deilig det blir å få eget hus!! [:D] Slippe å bo i blokk!!

ORIGINAL: buster

Men tenk så deilig det blir å få eget hus!! [:D] Slippe å bo i blokk!!

Ja det har du fullstenig rett i frøken[:D] Homma: Visningen er satt til søndag 8 juli foreløpig og han regnet med at den ville gå kjapt, men gjenstår å se. Vi har gratis visninger frem til vi får solgt til den prisen vi blir fornøyd med[;)]

Kjempefin leilighet da!! men skjønner at det frister med hus og hage ja! [;)]
Har bodd i blokk selv, nå er det rekkehus og neste på lista er enebolig! [:D]

Ja, det er begrenset hvor lenge man kan bo i blokk etterhvert som familiemedlemmene strømmer på[8|] Vi har endelig fått vite at vi kan flytte inn før Jannicke begynner på skolen, men det er selvfølgelig i den eneste  ferieuken vår da som er siste uken i august[&o]

Halloen her har jeg dotte av litt [8D]

Har dere kjøpt noe nytt og skal dere selge???

Hvem hva hvor???? [:D]

Hei Linni[:)] Ja vi flytter til Drammen i enebolig 16 august og skal selge dette i linken over[:)]

Hi hi hi så koselig da, må prøve å treffe deg en gang vi er i Drammen da [:D]

Sa til Martin når vi reiste opp at hadde vært gøy å sett dere siden det er 3 min mellom jentene vår [:D]

Har dere fått inn bud???
Når flytter dere???
Har du link til huset og???

ORIGINAL: Linni

Hi hi hi så koselig da, må prøve å treffe deg en gang vi er i Drammen da [:D]

Sa til Martin når vi reiste opp at hadde vært gøy å sett dere siden det er 3 min mellom jentene vår [:D]

Har dere fått inn bud???
Når flytter dere???
Har du link til huset og???

WOW 3 min?? Det har jeg ikke fått med meg før nå

ORIGINAL: skytte76

Hei Linni[:)] Ja vi flytter til Drammen i enebolig 16 august og skal selge dette i linken over[:)]

hei du!!!!
kan jeg spørre om hvor i drammen dere flytter eller???

ORIGINAL: mamma21

hei du!!!!
kan jeg spørre om hvor i drammen dere flytter eller???

Spør i vei du[:)] Vi flytter til Kobbervikdalen rett utenfor Drammen[:)]

ja vet hvor det er !!! bodd i drammen hele livet mitt!!! velkommen skal du være!!

ja vet hvor det er !!! bodd i drammen hele livet mitt!!! velkommen skal du være!!

Takk for det[:)] Kanskje vi kan ordne et treff en dag da? Hadde vært koselig, men jeg er overhodet ikke kjent i Drammen og kjører neppe midt i gryta for å si det sånn[8|]

det hadde vært kjempegøy!!!  jeg kan drammen ut og inn jeg så det er ikke noe problem... også er jo ikke drammen så veldig stort så det tar ikke lange tida før du er lommekjent heller[:D]

Takk for det[:)] Kanskje vi kan ordne et treff en dag da? Hadde vært koselig, men jeg er overhodet ikke kjent i Drammen og kjører neppe midt i gryta for å si det sånn[8|]

Det klarer du så fint så.
Til og me jeg kjører der når vi er der.

Nei det er ikke så stort, men har litt fobi mot å kjøre på steder jeg ikke er kjent. Kanskje jeg er litt rar når det gjelder sånne ting, men det får så være. Jeg vet hvordan jeg kjører til Konnerud og en Shell-stasjon nede ved CC. Så kjent er jeg[8|] Er du 21 år? Tenker bare på nicket ditt[:)]

har blitt 22 nå!!!  har bare ikke bytta nick

Nei det er ikke så stort, men har litt fobi mot å kjøre på steder jeg ikke er kjent. Kanskje jeg er litt rar når det gjelder sånne ting, men det får så være. Jeg vet hvordan jeg kjører til Konnerud og en Shell-stasjon nede ved CC. Så kjent er jeg[8|] Er du 21 år? Tenker bare på nicket ditt[:)]

da er du jo på god vei da!!!!    når du kjøerr til konnerud kjører du rett forbi huset mitt!!

Back
Topp