Dette fikk mann min og jeg av min søster i helga

bondekone

Forumet er livet
Søsteren min var her i helgen.I forbindelse med det så fikk jeg og søsteren min kommet oss en litten tur ut sammen slik at ho fikk handlet noen julegaver.Å i forbindelse med det så kjøpte ho dette til mann min og meg. Både jeg og mannen min jakter og likte det utrolig godt :)
'

Så flott! :) Snill søster du har.

Alltid hyggelig med gaver hvor giver har mottakers interesser og ønsker så klart for seg :-)

Småting skrev:
Alltid hyggelig med gaver hvor giver har mottakers interesser og ønsker så klart for seg :-)

Må signere denne. Hadde imidlertid noen gitt noe sånt til meg ville jeg nok smilt og takket pent, for så å legge det i loppemarkedseska i kjelleren. Hjortenips er ikke helt greia for meg. Men for all del - hun kjøpte det til deg og visste du likte sånt og det er den omtanken som teller mest!

Jeg elsker å se hjem hvor tingene som er der sier noe om HVEM som bor der, hva de liker og hva de er interessert i :) Dere elsker jakt, friluft og natur - hva er vel bedre :)

Det er det få som har idag.. Jeg går og håper at alle totalt "kleene" hjem - har en knapp de kan trykke på - og at alle reine flater og kjedelige ting kan forandre form og vrenge seg ut med innhold og sjel ... !

Tommel opp for hjortepynt og viltdyrlysestaker!

Back
Topp