dette føles fortsatt så uvirkelig...

happymummy

Glad i forumet
Jeg testa positivt for en uke siden og har/er i en lykkerus siden det :-) Men før jeg har vert hos legen og fått det bekreftet skikkelig og ikke minst den største bekreftelsen er når vi skal på den første ul så føles det så uvirkelig ! Nesten som det bare er noe jeg innbiller meg ! Haha Dette blir vårt tredje barn og forventningene er like høye som når det var første gang,ingenting blir jo likt selv om du har vert igjennom det før ! Hele livene våre vil bli forandret atter en gang og vi gleder oss såå masse . Vi har fra før to jenter så det blir spennende og se hva det blir denne gang ,kan nesten ikke vente :-) Gleder meg veldig til og følge hverandre her inne og dele alle disse spesielle opplevelsene vi skal igjennom sammen :-)

Jeg har det helt likt her og klarer ikke for alt i verden å forstå at jeg virkelig ER gravid:-D Gleder meg også til tidlig ultralyd om en mnd så jeg virkelig kan se at det er en liten huleboer i magen. 
Gleder meg til å følge deg og alle de andre damene videre:-D

Skjønner så godt hva du mener.. Føler det akkurat på samme måten, jeg venter også nr 3, men alt er like stort og spennende som nr 1. Dette er nok siste barnet også, så skal virkelig nyte ALT!! :-)

Lykkerus kan nesten ikke dekke følelsene som svirrer rundt i kroppen om dagen og mest av alt har jeg lyst til å gå ut på verandaen og skrike ut "JEG ER GRAVID!!!!"... det å holde det inne er nesten uutholdelig! Det er jo så koselig og man vil jo dele....ser at to stykker her har barn fra før så da spør jeg dere: Hvor lenge venta dere med å si det til andre enn nærmeste venner og familie? (Dette er min FØRSTE graviditet og jeg kan nesten ikke tro det!!!!!)

Føler alle er så opptatt av SA og sier hele tiden IKKE si det til noen det er fortsatt så tidlig, men jeg er lykkelig og vil jo ikke tenke på det. Er vel ingen store ting man kan gjøre for å bestemme om det skjer eller ikke uansett, så da må man vel bare ta tiden til hjelp og glede seg over hver dag? Eller? 

Gratulerer til dere alle sammen :) 

Back
Topp