Dette er virkelig slitsomt..

x1x*mammantilprinsene*

Forumet er livet
La ut et innlegg tidligere om at bilen vår har streika, så vi bare har sambo sin pndler bil igjen...

Dette er så slitsomt..Går ut over forholdet våres dette..jeg føler meg innesperra å støkk her mens han kan ta bilen å kjøre på jobb på andre siden av fjorden..jeg kan ikke ta buss en gang for det går ikke rutebuss..kan ikke holde på å gå 2 timer hver dag heller..Sambo prøver å fixe bilen i nå snart 2 uker, så han hr kommet hjem sent..jeg er så frustrert her jeg sitter...Setter på happy facet til folk å sier at dette går bra, jeg må gjøre det beste ut av det, men sannheten er at jeg må holde Bjørnar hjemme av bhg pga jeg ikke kan ta bus ver dag for sambo kan ike alltid hent etter jobb..jeg kommer meg ikke på butikken, da må jeg gå 2 timer hver vei, ikke kan jeg treffe venner eller noe...Nei fader...her jeg bor MÅ vi ha 2 biler...Men nå har vi ikke råd til en til...Og alt dette sliter på meg å sambo...har ikke tid sammen og vi bare kjefter og smeller på hverandre..har kommet til et punkt at ha spiser sin mat og jeg min....gidder ikke å lage mat lenger...han er jo alldri hjemme[&o]

Uff.. [&o] Hørest kjipt ut. Forstår godt du blir lei og sliten av det! Håper bilen blir fort fikset så det blir bedre! 

Uff, hørtes kjedlig ut.. håper dere får bilen i orden igjen!

ORIGINAL: Bitzyh

uff da... for meg høres det hellere ut som dere flyttet til et litt for øde sted[:-]

har begynt å lure på det samme[:-]

ORIGINAL: *mammantilprinsene*

uff da... for meg høres det hellere ut som dere flyttet til et litt for øde sted[:-]

jepp, kom tilbake til Sola!! Så har jeg noen å gå tur med [:-][:D]

ORIGINAL: shiby

hehehe, men der er det så dyrt med hus[8D]

Huff, jeg vil bare gi deg en klem jeg. Du kan ikke kjøpe deg en sykkel da? Og en sykkelvogn til å ha ungene i? Jeg har bodd i København, og der kjørte "alle" rundt med sykkelvogn med ungene i:)
Vet hvordan du har det, vi bor også ute på landet og er helt avhengig av to biler.

hehe, off ja [&o] det er sant det

Hvor i alle dager bor du nå da?
Høres slitsomt ut ja, håper det ordner seg etterhvert![:)]

Du får komme nærmere sentrum da her. Her er jo ikke husa så forferdelig dyre da.

Om jeg husker riktig hvor du bodde nå da. [;)]

eg bor på forsand[:D] inne på helle(espedalen)

nei så råe biler shiby[:D]
mn sambo ble ikke frelst..pendler bilen til sambo er en susuki swift, så han vil ikke ha enda en "riskoker"[8D]

Huff! Veit kossn da e å bu på plass der ein e avhengig av bil, håpe virkelig de ordne seg snart, å at samboern din finne ut ka so e gale!!

Ka e problemet foresten, har dåke forhøyrt dåke rundt med forskjellige mekanikere som kansje kan tipse om grunner til at bilen ikkje vil?

Ser andre har  tipsa om sykkel, e jo ein god ide da, men om det tar 2 tima å ein vei, så ser eg for meg ein heftig tur på sykkel og[&:]

eg bor på forsand[:D] inne på helle(espedalen)

nei så råe biler shiby[:D]
mn sambo ble ikke frelst..pendler bilen til sambo er en susuki swift, så han vil ikke ha enda en "riskoker"[8D]

hehehe, ja va de billigaste eg fant [:D]
isje akkurat topp 10 biler, men kunne lett kjørt rundt i ein av de om eg MÅTTE [:-]
Men forstår dokker

Håpe dokk finne ut ka så e galt med familiebilen [:)]

Det er ingen mulighet at du kjører sambo på jobb, da? Stapp ungen i bilen, kjør en lang, fin tur - evt. levere Jr. i bhg før du kjører sambo på jobb.

Huff...skjønner deg veldig godt. Vi hadde bare 1 i i 1/2 år.Holdt på å gå på veggene. men nå hadde jeg tilgang til buss.Og jeg hadde mulighet til å gå ned på jobben hans å hente bilden vårca 45 min. Så det kan jo ikke sammenlignes med din situasjon.

Håper han klarer å fikse bilen sånn at du kan komme deg ut,og at gutten din får være i bhg[:)]

La ut et innlegg tidligere om at bilen vår har streika, så vi bare har sambo sin pndler bil igjen...

Dette er så slitsomt..Går ut over forholdet våres dette..jeg føler meg innesperra å støkk her mens han kan ta bilen å kjøre på jobb på andre siden av fjorden..jeg kan ikke ta buss en gang for det går ikke rutebuss..kan ikke holde på å gå 2 timer hver dag heller..Sambo prøver å fixe bilen i nå snart 2 uker, så han hr kommet hjem sent..jeg er så frustrert her jeg sitter...Setter på happy facet til folk å sier at dette går bra, jeg må gjøre det beste ut av det, men sannheten er at jeg må holde Bjørnar hjemme av bhg pga jeg ikke kan ta bus ver dag for sambo kan ike alltid hent etter jobb..jeg kommer meg ikke på butikken, da må jeg gå 2 timer hver vei, ikke kan jeg treffe venner eller noe...Nei fader...her jeg bor MÅ vi ha 2 biler...Men nå har vi ikke råd til en til...Og alt dette sliter på meg å sambo...har ikke tid sammen og vi bare kjefter og smeller på hverandre..har kommet til et punkt at ha spiser sin mat og jeg min....gidder ikke å lage mat lenger...han er jo alldri hjemme[&o]

Kan du ikke sykle da? Det gjorde jeg når vi bare hadde en bil.

Back
Topp