Dette er vel noe bare JEG får til

BølleBella

Elsker forumet
Jeg var med søstern til sykehuset i dag, og skulle vente i bilen med babyen min. Men jeg har litt snev av UVI så jeg MÅTTE tisse med en gang!
Jeg tok med babyen, løp inn på do (det å sitte med en unge på fanget, tisse, tørke seg og vaske seg på henda med en unge i arma er ikke lett) Og når jeg var ferdig på do så ble jeg sittende i resepsjonen og vente der istedet.

Da vi kom ut lå den gul lapp på frontruta. Det var en bot på ikke mindre enn 600,- [8D][8D]

Jeg glemte jo å putte på penger på parkometeret, og det er ikke så rart når jeg måtte tisse no så gærli! Haha.

Det ble mitt dyreste dobesøk noensinne [:D][:D][:D]

Ah, den var suuur...

Du glemmer det sikkert ikke neste gang[:D]

hihi.....så trist og litt morsomt :) Nå glemmer du det sikkert ikke neste gang :)

Ja, det var et dyrt dobesøk, og jeg må si jeg er fryktelig imot parkometer på sykehus. Mye bedre å betale etterpå ettersom man aldri vet hvor lenge man skal stå...

Det var et dyrt toalett besøk hehe...
Du får sende inn en klage og et bevis på din UVI og se hva de sier til det[8D]

ORIGINAL: *Prinsessa

Det var et dyrt toalett besøk hehe...
Du får sende inn en klage og et bevis på din UVI og se hva de sier til det[8D]

Haha. Lurer jammen meg på hva de hadde sagt da ja [8D] Det var heldigvis ledig på do, hvis ikke hadde jeg tissa på meg [;)]

Den bota har jeg å fått bare for jeg parkerte på handicap parkering uten å vite det når jeg skulle inn å ha noe snop på en butikk.. Hehe.. dyr fornøyelse [8D]

I den tjukkeste ammetåka mi klarte jeg kunststykke å betale parkeringen, legge kvitteringen i lomma og ta den med på handleturen. Bota lå selfølgelig å ventet i frontruta når jeg kom tilbake.. [:(]

ORIGINAL: Trone

Må man så må man, he he!![8D]

Back
Topp