Dette er vel litt vel tidlig

Jeg må begynne med mamma klær og jeg er 9 uker i morgen. Kan ikke skjule det i det hele tatt lenger for det synes så ufattelig godt. Er vel sånn nå som jeg var med min første da jeg var 14-15 uker.
Noen flere som har mage?

Jeg begynner å få litt mage og det begynner å bli ubehagelig å ha på olabukser. Har hørt at magen kommer tidligere hos de som har født før :) dette er min når tre

magen kom før denne gangen og.. prøver å finne store topper/trøyer jeg kan ha på meg. Pluss gravidtoppene fra sist. Av bukser bruker jeg nå joggebukser..

Syns det er litt merkelig at den er kommet så fort.. Folk ¨på jobben syes det er rart at jeg bare er 2 måneder på vei.. Sjefen sa til og med i går at det her kunne jeg ikke skjule.. Så ja. hva skal man si...? Hehe.. men skal til legen på fredag og prøve å få henvisning til tidlig ul. Og se hva han synes om størrelsen på magen til at jeg er så kort på vei...

Vet ikke om det er magen som begynner å vises eller oppblåst mage. Er vertfall ubehagelig å gå med enkelte av dongribuksene mine. Venter nr 3 her også

Jeg er bare 7+2 og har allerede kjøpt meg mamma bukse :/ er så oppblåst at jeg ikke orker trange bukser eller belter

Tok i bruk mamma bukser fra uke 7. Er så oppblåst og synes at vanlig bukser blitt ubehagelig å bruke. Prøver å bruke store topper og genser. for jo mase mistenkelig plikter på jobb men heldigvis at veldig få som tør å spørre. :-) :-)

Synes det er ubehagelig å stramme magen med bukse så derfor har jeg begynt med gravid bukser nå.

Jeg er bare 7+2 og har allerede kjøpt meg mamma bukse :/ er så oppblåst at jeg ikke orker trange bukser eller belter

Jeg kjøpte også min første mammabukse i går og er bare 7 uker på vei. Trenger bare å bruke den på kvelden da, for da er magen så oppblåst at til og med joggebuksa strammer. Men om morgenen er magen tilbake til normalt nivå! Håper jeg klarer å skjule det noen uker til iallefall!

Jeg er 7 uker idag, og kjenner at alt strammer! Både av BHer og bukser.. ingenting som passer.. men det skyldes nok en blanding av en jul med masse god mat og masse søtt, i tillegg til oppblåst mage ;)

Jeg er 7 uker idag, og kjenner at alt strammer! Både av BHer og bukser.. ingenting som passer.. men det skyldes nok en blanding av en jul med masse god mat og masse søtt, i tillegg til oppblåst mage ;)

Sånn er det nok her i gården også ;)

Har fått ganske stor mage, jeg er 11+5 i dag og ser ut som jeg gjorde ca uke 17 sist.. Syns absolutt det er best å gå med mammabukser om dagen, fikk tilogmed mammabukse på jobb for 1 uke siden, for de syns ikke jeg kunne gå sånn med strikk rundt knappen og utvidet for å få buksa til å passe :laughing002

Back
Topp