dette er vel litt lite eller?

*Grey*

Elsker forumet
Mailykke <3
ok, har et lite spørsmål.
slik er matmengden til Ina på en dag:

Mellom 0500-0600 ca 200ml mme
Ca         0930-1000 ca en porsjon grøt (ca 1dl vann)
Ca         1500-1530 ca et glass middagsmat
Ca         1800-1830 ca en porsjon grøt (ca 1 dl vann)
Ca         1930-1945 ca 160 ml mme

av og til får jeg henne til å spise mellom kl.1000 og kl. 1530, men hun vil somregel ikke ha noe. 
det er jo veldig mange timer mellom de måltidene, og jeg får nesten ikke i henne noe veske annet enn morgen og kveld, hun vil ikke ha vann ved siden av, ikke melk, ikke babysaft!!
har prøvd med tutkopp, flaske, pappbeger, vanlig glass alt. vi skal til syden om en måned å vi må få i henne mere veske om dagen. noen tips?

syns d så helt greit ut jeg.. har du pøvd og blande vann med eplejuice, eller ha litt mmepulver/mm i ei flaske med vann? bare nok til at vannet skal smake litt melk..

lena89 skrev:
syns d så helt greit ut jeg.. har du pøvd og blande vann med eplejuice, eller ha litt mmepulver/mm i ei flaske med vann? bare nok til at vannet skal smake litt melk..

kanskje jeg skal prøve det ja, takk, det har jeg faktisk ikke tenkt på:)

syns fra 10 til 15 er for lang tid, de skal ha mat vær 3 time ca sa de her for og holde forbrenningen og alt det der, men vill hun ikke ha mat da vill hun jo ikke ha, kan jo ikke tvinge heller da, amadeus har noen ganger 5 timer mellom og hs sa det er greit innimellom men ikke hele tiden men han er jo stor da så mulig derfior de vill han skal ha vær 3-4time for forbrenningen sin skyld

takk for tips jenter:)
har prøvd fruktmos, får i henne litt, men så blir hun uintresert.
skal prøve flere forskjellige typer i morgen.

frøken Andersen* skrev:
Det der er jo 60ml mer enn det de trenger, hs her sa 500ml mme i døgnet og din spiser 560ml ;) Så dette er jo helt fint. Siden hun spiser så mye som et helt middagsglass også, så blir hun jo god og mett. Vannet i grøten skal regnes som mme :)

man skal det ja, ja men da er det jo ikke så ille:)
har vært litt bekymret her en stund, men da er det jo greit da, må bare prøve å få i henne noe mellom 1000 og 1500.

Back
Topp