Dette er vel ikke normalt?

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Jeg var å fjernet tre føflekker i november tror jeg det var. De fjernet de på en rar måte, fordi bare skjærte de vekk jeg sydde ikke eller noe. Nå er de på vei tilbake. De er blitt utstående slik de var, men de er hus farget enda.
Dette kan vel umulig være normal? Jeg var jo så glad for å endelig bli kvitt de[X(] er vist ikke mulig det. Har det skjedd noen her? Hadde dere ringt å sagt i fra til legen?

Har ikkje anelse, men kanskje det er sånn som med vorter at det kan komme tilbake? Har ikkje anelse...[&:]

De skal vel ikke komme tilbake?
Er det ikke meningen at de skal skjære såpass dypt at "røttene" kommer med også?

Var det små føflekker siden de ikke sydde?

Jeg synes de var store, men de sto litt ut og da sa han at her er det ingen vits å sy. Nå er de tilbake igjen like store[:'(]

Jeg har fjernet føflekker av ymse størrelse, og alle gangene skjørte de dypt i huden for å få med hele "rota", og sydde igjen med tre sting alle stedene. Så det høres ikke ut som om det er gjort rett.

Di jeg fjerna kom ikke tilbake.. jeg ville hørt med legen jeg

Hehe, samme skjedde med meg, men det er ikke annet enn arr dannelse.. :) Så ikke noe å bekymre seg for :)

Det samme skjedde meg med den over ene øyet. Det var den største av de jeg fjernet og min sydde heller ikke. Kom tilbake som en lyserød/beige føflekk istedet. Jeg har ikke gjort noe med det. Den har sett lik ut i 15 år nå. Sikkert ikke noe farlig, men du kan jo fjerne den igjen da.

Takker masse for svar. Får høre med legen om dette. Jeg ble sendt til spesialist for å fjerne disse pga jeg har enn sykdom som jeg får store arr dannelser om jeg blir sydd på vanlig måte. Derfor gjorde han slik for at jeg skulle slippe arr....

Jøss... Det var da merkelig [&:]
Jeg skal fjerne en på puppen om en stund, håper virkelig ikke at den kommer tilbake da [8|]

Back
Topp