dette er uken der alt er eller går galt..

Suzie <3

Forelsket i forumet
Først forsvant varmen, det var ikke uventet, men surt var det!
 Tirsdag var jeg selv fornøyd meg min egen innsats sammen med læreren min, men det hadde hun selvfølgelig noe å kommentere på, maken til prippen dame finnes ikke! Hun blir sjeldent fornøyd, det er egentlig bare problem nå som jeg er gravid og er overfølsom, men da formen min i går var helt fraværende og jeg måtte avlyse dagens undervisning, ender det i at hun regelrett skjeller meg ut og sier at viss jeg ikke kommer i morgen så blir det dyrt og eksamen vil bli utsatt.
Dette ender i at jeg blir liggende i sengen å grine i over en time og må stå opp igjen å klarer ikke stoppe å grine før mannen min begynner å kile meg.. ( heldigvis hjalp det).
Dagen i dag har mannen og jeg stortsett oppholdt oss på et legesenter.. Jeg hadde time .
10.20 og kunne reise derfra 11.40 da legen leste mine symptom som mulig lunge emboli.. tatt masse prøver. Legen konkluderte at pulsen min var lav.. og viss det bled verre skulle jeg komme igjen.
 Etter på var det over til mannen sin fast lege for kontroll av operasjon sår/ område, ettersom han begynte å spy blod etter noen av medisinene.. han hadde time 12.30 så vi rakk heldigvis en kopp kaffe( forøvrig dagens første) hos svigermor før timen hans, det hjalp på.  Snakket med x-en i kveld siden vi skal på ressursmøte i bhg i morgen, det skulle ikke han være med på, ettersom det var viktigere å kjøre at trailer lass med møbler til østlandet (igjen) Løye/rart hva som er viktigere enn ungene..  noen uker er verre enn andre...

Off off off!!!
Føle me deg! Fyst av alt håbe eg både du å maen komme dokk fort!
For d andre, ka e d me menn som blir Xer, umuligusser me en gang!
For d tredja, pek ut leraren din, så ska eg fyra na! ;)

*Stor klemme på*emoticon

Huff å huff.. Forstår godt det kan bli tungt ja.
Sender deg en stor klem!

takk Jmd :-) trenge nogen sånne av å te.. du hadde na på yrkesdirektive.. ( nei hu hette ikkje ingjerd :-) ) Sko ønska det va hu, får då hadde det ikkje våre noge problem :-) Men me må nok ver fleire i lag for å klara det ( i følge maen)
Når det jelle x-en, så he an allti våre sånn ( he eg sitt i ittetid) 

Huff ja det er tydelig sånn at når det først er noe så er det gjerne mere . Hun lærern ............€&@&€@&€&@ Sender deg en stor klem og håper alt lysner for deg og dine veldig snart og du den varmen den kommer tilbake skal du se

Du ska få en sjikkelige klem neste gång eg ser deg =)
YSK? På gerds?

E d hu der "jækla drid" damå?huske ikje ka hu hette engang!
Kor langt e du komt?

jepp, på Gerds. Va hjå nav i dag å saksbehandleren min ringde te kontoret deres på gerds for å snakke med kontordamen der. Å ga beskjed( TYDELIG) de på skolen mener jeg MÅ vente til ETTER ferien... Jeg mangler 1 dag og eksamen.. og nå vil de utsette meg til etter ferien, det betyr at da vil jeg ikke kunne på jobb, før jeg går ut i permisjon.. Men hva så.. Da mister mannen krav om pappa perm og jeg får en engangs stønad eller utbetalt min tidligere lønn en gang i mnd... ( jippi- jobbet 21% pga guttene hjemme)

Eg fekk "privattimer" på Gerds av NAV.
D va gerds så foreslo d. Så ser ikje probleme.

Off du fekk møje på en gang... så sjukt frekt av hu læraren! Håpe dåkke komme dåkke raskt å at ting ordne seg for dåkke;) pleie å ordna seg på et vis:)

klem:)

Når eg tog dette Hanne, så måtte eg avbryta kurse for å ta en operasjon eg plutselig fekk ta. Hadde eg avslått den operasjonen hadde eg måtta venta 6 mnd.
Då sa di åp Gerds, at eg konne jo ta resten av teorien (2 dager) som privat timer, å då kosta d 1000,- per time. (Mangla vel 14 timer) D sa nav ja t å betala.
Mangla og kjøringå (modul 6) men fekk tatt dette me min kjørelærer Uten tillegg i prisen =) Å så e d jo bare å ta prøve på vegvesenet, så he du YSKGK =)

eg e ferige med YSKen, har yrkesdirektive i lommabogå :-) men det e langkjøring og oppkjøring på hengeren di nekte meg... for det eg va sjuge ein dag!

Dommaste eg har hørt!
Viss di ikje vil gi seg, spør NAV om du evt kan ta d hos Forus storbilskole.
Han Gunnar e utrolig snille, og eg e sikker på han kan ordna noge for deg, bare NAV betale for d =)

Har faktisk "glemt" en kjøretime hos han en gang.
Hadde skreve feil i bogå mi, så eg kom en time for seint.
Ingen kjeft, ingenting. han kjørte bare bort på scania å vaska bilen han =)
E så sykt snille =)

va bårti han på ysk kurse :-) Håbe de får lisens te å ha eget ysk kurs..!!!!!
( he faktisk våre inne på tanken..så viss Maiken( læreren) ikkje ber om unnskyldning, så stikke eg te forus!!!  ellers får eg jo ikkje jobba før i august å eg får ikkje jobb for to mnd.. då må eg jo bare venta te itte permisjonstiå.. å kan jo ikkje gå uden lønn/ permisjonspenga i permisjonstiå..

Maiken e ei bitch! D har hu alltid vært.
Sikkert vært for lenge i bransjen haha. Tror hu e så unge å hippe!

Men snakk me NAV, og snakk me Gunnar.Du får en MYE bedre opplevelse,
og han får fortgang i d =)

TUSEN TAKK ALLE SAMMEN FOR TRØSTENDE ORD  FØLER MEG MYE BEDRE AV Å LESE DERES SVAR OG KOMMENTARER emoticon TAKK

Har nå fått telefon frå læreren og hun BA MEG OM UNNSKYLDNING emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon  så nå e eg hoppande gla, å så he eg fått Ul i mårå kl 10.00
Det blir nok bedre enn det me gjor i dag.. då me va på gyn. poli med innvendig ul og ei så aldri før hadde tatt ul på ei gravid dame, for hu fant jo såvidt hjarta.. Å eg fekk jo ikkje sjå babyen min, bare sambo, så EG GLEDE meg te i mårå Dette må ver den gode uke

Back
Topp