Dette er uinteressant, men skostørrelser?

Olive76

Forumet er livet
Ja. Kveldens spørsmål. Hvilken størrelse sko bruker september 06-barna?

Gustav har nå str. 30. Synes ikke det er lenge siden vi brukte 20. Og Malte har større føtter. Hvordan skal dette dog ende?

her er vi på 25-26-27-28, hun kan bruke de alle sammen.. men joggeskoene hun har er 27.. også har hun sandaler i 26... og gummistøvler i 28.. (men de e STORE.. men de funker)

Må si Gustav har store føtter, Olive[:D] Har han arvet etter pappaen sin??[8D] Mina er oppe i 21 faktisk[;)]

Raphael har 30 i vintersko, men 28 i de joggeskoa vi kjøpte... håper de varer hele sommeren, føttene vokser som raketter [&:] Alannah er oppe i 22-23 allerede, ser ut som om hun har samme tendensen [&:]

Skoene ho bruker nå er 24, men nye joggesko og sandaler blir handlet inn i 25

ORIGINAL: oslojente1980

Må si Gustav har store føtter, Olive[:D] Har han arvet etter pappaen sin??[8D] Mina er oppe i 21 faktisk[;)]

Ja hva er det man sier. Store føtter, store.......sko? Men ja. Faren har 46 (til tidvis stor frustrasjon, for mange sko går bare til 45). Malte er oppe på 24 allerede. men jeg bare har 38. Blir vel så guttene går forbi meg innen lenge....

Mina har sikkert søte små føtter[:)]

Her varierer det veldig. I Ecco vinterskoene har ho 28, men da vi skulle
kjøpe pensko til bryllupet, da måtte ho helt ned i 25 [&:]
Og i Slusher har ho 27, og jeg mener ho har det samme i støvler.
Og jeg håper for alt på jord at ho IKKE skal følge i farens fotspor, for han
bruker helt opp i str. 48!!!!!!!! 52 i slalomstøvler var for små... [8|]

Så gøy å se forskjellen på våre små håpefulle; Mina har str. 21 nå, og det var
den str. Linnea hadde i sine aller første sko [:D]
Godt vi alle er forskjellige [:)]

ORIGINAL: Nøste77

Så gøy å se forskjellen på våre små håpefulle; Mina har str. 21 nå, og det var
den str. Linnea hadde i sine aller første sko [:D]
Godt vi alle er forskjellige [:)]

kjempemorsomt å se at så jevne barn har så ulik str på skoene.. nabojenta på samme alder hadde 31 i sko.. og en i bhg hos malin har 23.. en gutt.. (vi var i bursdag i helga og diskuterte skostr[8D]) fascinerende at det er så store forskjeller[:)]

MArcus bruker 28-29 i sko nå.

Johanna bruker størrelse 26 - vi handler stort sett alle sko på samme butikk, og det går gjerne i ecco (bortsett fra støvler og slushere), og de er visst like i størrelsene

Håper hun ikke arver pailabbene mine - jeg er 41, mens faren bruker 39/40 - så jeg har i overkant store føtter for å være dame, mens han sliter for herresko starter gjerne på 41

25/26 Det har hun gjort lenge nå, så trodde det skulle gå greit å kjøpe sommersko i str 27, men de blir alt for store
Verken jeg eller pappan har så veldig store føtter

Maja bruker ca 25 tror jeg. Litt ulikt ettersom hva slags sko det er!

Trodde du mente meg med en gang... hehe Solveig bruker 27-28.

Her går det i str 23/24. Ikke de største føttene, men bruker selv 36 så hun har vel arvet det etter meg..

Jørgen bruker 26-27 i sko[:D]

Back
Topp