Dette er tidlig - BARNEVOGN

Baby-B

Betatt av forumet
Oktobermirakler 2013
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Jeg vet at dette er veldig tidlig, men jeg ser at vi er ganske mange her inne som venter to tette.. Jeg har akkurat begynt å lete litt i barnevognjungelen og lurer virkelig på hvilken barnevogn vi skal gå for!

Jeg er egentlig ikke så veldig begeistret for svinghjul og trehjulinger, men jeg skjønner kanskje at det blir umulig med ei svær, god gammeldags firkantet dobbel ei.. Jeg har sett en del på TFK Twinner Twist Duo! Det blir 16 mnd mellom storesøster og babyen og vi er derfor avhengige av å ha ei god trillevogn!

Har dere begynt å se på barnevogner? Jeg tenker spesielt på søskenvogner :)

Nå er det ikke aktuelt med tvillingvogn her da, siden det blir 2 år og 9 mnd mellom mine. Men vi har emmaljunga Edge duo som vi kommer til å bruke til lille spire, og så kjøpe ett sånn søskenbrett, eller hva det heter, så han får stå på;)
Lykke til i jungelen;)

Jeg titter og titter etter søskenvogn men finner ingen som oppfyller kravene mine. Blir 14 måneder mellom mine. Har lekt litt med tanken på å bare bruke nordic cabben som søskenvogn.

Jeg titter og titter etter søskenvogn men finner ingen som oppfyller kravene mine. Blir 14 måneder mellom mine. Har lekt litt med tanken på å bare bruke nordic cabben som søskenvogn.

Jeg har også en Nordic Cab og har også tenkt tanken! Og det bli enklere å bruke den som søkenvogn nå fremover for nå i mars har de kommet med nytt hjul til joggevogna med bedre bremser og bedre svinging i tillegg til at man kan kjøpe til en ekstra halv rygg slik at det ene barnet kan sitte mens det andre kan ligge! Så forholdene ligger definitivt til rette :) Det eneste jeg ikke er fan av når det kommer til Nordic Cab'en så er det det at ungene blir sittende så langt nede liksom..

Jeg ville veldig gjerne ha emmaljunga til jentungen, men fikk kjøpe en ny vogn til en veldig billig penge. Vurderte å bytte den ut, men den ble stjelt da jentungen var et par uker og da måtte vi ha ny på dagen, så da kjøpte vi en brukt. Ledig glad vi ikke kjøpte emmaljunga likevel, siden vogna ble stjelt. Denne gangen Jar jeg veeeeldig lyst til å kjøpe akkurat den vogna. Problemet er at det finnes jo en haug av emmaljunga vogner :p

Jeg kan absolutt anbefale bugaboo donkey som søskenvogn elsker den!
Den er lett, både å kjøre å slå sammen- og når du kun er ute med minste kan du jo slå den "inn" til enkel vogn. Kurven på siden blir mye brukt til handling og div... Koster litt, men kunne ikke tenkt meg noen annen søskenbogn

Jeg tror ikke vi kjøper no søskenvogn. Bruker bare den vi har (emmaljunga edge duo) super fornøyd! Har søskenbrett og søskensete. + en liten trille vi kan bruke om vi skal noe spesielt. Vi kan jo også bruke bæresele. :)

Vi har bestemt oss for Bugaboo Donkey. Har sett mye på søskenvogner, og denne er den som oppfyller våre krav. Lett, ikke så bred, og helt genialt at man kan bruke den som enkeltvogn også! Vi har ikke plass til en bagvogn, en sportsvogn og en søskenvogn. Så nå trenger vi kun denne ene vognen :)

Jeg har også en Nordic Cab og har også tenkt tanken! Og det bli enklere å bruke den som søkenvogn nå fremover for nå i mars har de kommet med nytt hjul til joggevogna med bedre bremser og bedre svinging i tillegg til at man kan kjøpe til en ekstra halv rygg slik at det ene barnet kan sitte mens det andre kan ligge! Så forholdene ligger definitivt til rette :) Det eneste jeg ikke er fan av når det kommer til Nordic Cab'en så er det det at ungene blir sittende så langt nede liksom..

Samme tenker jeg og, pluss at jeg ikke liker det å ha de vendt fra meg selv om man har luka bak. Men genialt at di kommer med halv rygg, det gjør det jo enda mer enkelt, har ikke fått med meg det så takk for tipset :) Det nye hjulet har jeg sett, og skal invistere i et slikt et :)

Samme tenker jeg og, pluss at jeg ikke liker det å ha de vendt fra meg selv om man har luka bak. Men genialt at di kommer med halv rygg, det gjør det jo enda mer enkelt, har ikke fått med meg det så takk for tipset :) Det nye hjulet har jeg sett, og skal invistere i et slikt et :)

Enig i det med å ha de vendt fra deg. Kjekt å ha bagdelen vendt mot deg som triller. Jeg vil nok tro at vi kommer til å gå for den nyeste modellen av TFK Twinner Twist Duo. Det er kjempemange som anbefaler den og etter å ha lest en del ser det ut til at det er den som kommer til å fungere best her i huset. Nordic Cab'en skal jo uansett brukes på sykkel og tur, så det kan være kjekt med ei ordentlig vogn også. Og man får jo solgt det i etterkant :)

Vi kjører bæresele og søskenbrett istedenfor søskenvign..

ulempen med tfk er vel at du stiller ryggen ved hjelp av glidelåser, så det kan være tungt når ungen begynner å bli stor.. men bortsett fra det så har jeg hørt mye positivt om den..

Enig i det med å ha de vendt fra deg. Kjekt å ha bagdelen vendt mot deg som triller. Jeg vil nok tro at vi kommer til å gå for den nyeste modellen av TFK Twinner Twist Duo. Det er kjempemange som anbefaler den og etter å ha lest en del ser det ut til at det er den som kommer til å fungere best her i huset. Nordic Cab'en skal jo uansett brukes på sykkel og tur, så det kan være kjekt med ei ordentlig vogn også. Og man får jo solgt det i etterkant :)

Har simo duo til eldste som jeg kommer til å bruke på turer med bare minsten, og eventuelt bæresele de gangene eldste er med (vet av erfaring at det ikke blir så mye turer vinterstid.) I barnehagen I begynner i har de barnevogner for soving i fra før av siden de er så få (familiebarnehage). Så tror nok nordicen får klare seg på skogsturer med begge unga, regner med at det uansett blir et slit å skulle drasse på en søskenvogn i skogen til neste vår :)

Ville kjøpt en vogn der de kan sitte fremforbi hverandre.. Mountain buggy +one, eller vanlig tfk med søskensete du kan sette på, eller phil and teds eller babyjogger city select.. Vi hadde tfk twinnwr twist duo til våre i starten, men kom ikke frem på butikker eller boe med den, så solgte den etter halvt år..

Back
Topp