Dette er siste...

jannikesprofil

Glad i forumet
svangerskapet for min del.. huff e så dårlig,får ikkje mat i meg,alt kommer opp igjen. Sånn var det i første svangerskapet også. Skikkelig slitsomt. Nokk til at eg ikkje skal ha flere..Har mista nesten 15 kg på 2 mnd...[:(] (ja ikkje det at eg har vondt av å gå ned mange kg,har bestandig vært overvektig men måten og tiden det skjer på e ikkje helt timet)

[:o]uffda.... sender deg en stor trøstekozkoz jeg da, i håp om at den hjelper litt[;)]

ORIGINAL: ToveMora31

[:o]uffda.... sender deg en stor trøstekozkoz jeg da, i håp om at den hjelper litt[;)]

takk takk..

takk for det allesammen,,håpe og d går over snart,men e redd eg havne på sykehuset snart...men satse på at eg slipper det..[&:]

får virkelig håpe kvalmen avtar snart[:D]

huff sjønne dæ kjæmpegodt. ska heller ikkja ha fleire på maaaaaaange år a samme grunn.

stor trøsteklæm

Har du prøvd akupunktur? De sier at de kan få vekk kvalmen på tre dager. Verdt et forsøk! ..skulle ønske jeg visste om det i begynnelsen av sv.skapet, jeg spydde i 11-12 uker. [:'(]

Back
Topp