Dette er så trist

twinanne

Forumet er livet
Er så lei meg at min kjære svoger, min tvillingsøsters bedre halvdel er på sykehuset.
Dette var langt værre enn det vi trodde.

Han venter nå på;
1. gastronomi for å se om det kan være blodpropp
2. Dersom det er greit så for han elektrosjokk på hjerte
Da kan det hende han kan komme hjem til jul
3.Så er det vel snakk om hjerteoperasjon, ser ikke så bra ut etter forrige operasjon da han var 14 år
Han falt ut av inkallingslisten, så sist han sjekket dette så var han 16 år. Men han skulle ha blitt sjekket hvert år, ettersom han er født med stort hjerte og har operasjon bak seg da han var 1 år, 2 år og 14 år.
4.Så blir det kanskje pacemaker - håper på det siste for da kan han bli frisk
Han har dårlige signaler ut fra hjertet.

Ham for endelig dom i morgen tror jeg, da er det enda flere spesialister som kommer ti l sykehuset hans fra Riksen.

Har nettop sendt blomst til ham på sykehuset nå, han har vært innlagt fra torsdagskvelden.

Bare han blir frisk så er det det samme med jula[8|] de skal egentlig komme til oss i jula...men tviler sterkt på dette nå.
Er 1 mnd ventetid på operasjon.

uff da, dette var da veldig trist. Håper det går bra med han og at han får komme hjem til jul.

Tanker til dere i denne tunge tiden..
Håper legene kan ordne dette fort og at alle kan slappe litt mere av nå i jule tiden.

Mange tanker til alle sammen

[&:]
Håper det ordner seg på best måte, og at han blir bra og i topp form.

ORIGINAL: IVFProver84

Tanker til dere i denne tunge tiden..
Håper legene kan ordne dette fort og at alle kan slappe litt mere av nå i jule tiden.

Mange tanker til alle sammen

Signerer.

Takk skal dere ha jenter, er spent på hva spesialistene sier idag.
Hadde vært greit å fått opp noen datoer år han skal gjøre hva nå.

Min svoger har nok fott blomsten sin snart nå med en hjerte sjokolade som vi bestilte med.

Godt at jeg ikke dro over til min søster er skikkelig forskjøla nå, hjemme fra jobb på 2. dag...takk og pris at vi ikke reiset til min tvillingsøster i helga, er ikke noe særlig å smitte ned henne nå, som er på sykehuset hele tiden...hun hadde jo smittet ned min svoger og det er best at ikke skjer nå.
Vi hadde nok ikke blitt sluppet inn, så vi hadde sendt en blomst i alle tilfeller.

ORIGINAL: twinanne

Takk skal dere ha jenter, er spent på hva spesialistene sier idag.
Hadde vært greit å fått opp noen datoer år han skal gjøre hva nå.

Min svoger har nok fott blomsten sin snart nå med en hjerte sjokolade som vi bestilte med.

Godt at jeg ikke dro over til min søster er skikkelig forskjøla nå, hjemme fra jobb på 2. dag...takk og pris at vi ikke reiset til min tvillingsøster i helga, er ikke noe særlig å smitte ned henne nå, som er på sykehuset hele tiden...hun hadde jo smittet ned min svoger og det er best at ikke skjer nå.
Vi hadde nok ikke blitt sluppet inn, så vi hadde sendt en blomst i alle tilfeller.

Krysser for gode nyheter...

Back
Topp