Dette er så spennende!

Heffan

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Juligull2021
Har så vondt i korsryggen, skikkelige tak som kommer :-) sitter hjemme i sofaen helt alene og vugger frem og tilbake :-) Selv om jeg ikke har termin før 23 - 25 oktober, så kan det jo skje når som helst!:-) Vil egentlig bare at takene kan bli enda kraftigere, for jeg er veldig klar for fødsel og barn :-) Er jo første gang for meg dette her, så jeg er veldig spent på hvordan det er å føde! Jeg elsker barn, har mange småsøsken og tantebarn, så nå er det veldig svært at jeg skal få en liten baby å kose med selv! Hvordan er det med dere da damer?:-) spente på hvordan liten skapning som har ligget og ruget seg godt inne i magehuset sitt?

Spennende! Ja jeg er veldig spent på hvem som skjuler seg inne i magen.. :) 10 dager til terminen her(tickeren er feil) og det kan skje når som helst!

Vi får krysse fingrene for at vi slipper å gå noe mye over termin!:-) ønsker deg lykke til med fødsel å den lille :-)

Superspennende ja!! :-)
jeg har termin 28. oktober, så kan likegodt få en novemberbaby.. Men orker ikke tenke så mye på at det kan dra ut, dagene flyr nå avgårde likevel!
Gruer meg til selve fødselen, men gleder meg så enormt til å få se vår lille frøken!!

5 dager til termin her. Sitter å kjenner masrier rive i kroppen igjen i kveld også, og vet allerede nå at dette kommer til å bli en natt med lite søvn atter en gang :) 
Gleder meg til masriene blir hardere å går over til virkelige rier. Er klar for at alt kan starte nå:)
Prøver å kose meg med magen nå den siste tiden da, tror jeg kommer til å savne magen når den tid kommer :)
Er så mange som sier jeg må slappe av å nyte dagene nå før baby kommer, men for det første så sover jeg lite og er så spent på hvordan lille baby i magen er nå så håper også tiden går raskt :)

Hvordan går det, oktober23??? Spent på om det har tatt seg opp nå 

Hmm.. er 38+2 her og merker ingenting. Jo, har litt nedpress da. Men ellers så er det ikke så mye aktivitet annet enn hun lille i magen som vrir og vender på seg.

Vi får håpe det blir fødsel på deg snart, mountaingirl!:-) er så slitsomt når man ikke får noe god nattesøvn! Fiolia: jeg tenkte jo at "nå skal jeg jaggu hjelpe til å sette fart på sakene her" så jeg støvsuget hele leiligheten, tørket støv, ristet alle mattene i hus, gikk opp å ned trapper til kjelleren og vasket haugevis med klær. Ja, holdt vell på i to timer med dette, og kjente det hjalp mens jeg sto på, men da jeg var ferdig for dagen og skulle sette meg ned for å kjenne på takene så var de BORTE!!:-( kan ikke forstå at jeg kommer til å gå ut termin, det kan forsåvidt ikke jordmor heller :-) har hatt skikkelig modning siden uke 30, og nå er det snakk om lite søvn, mye kynnere/tak i rygg, nedpress, menssmerter som er så sterke at jeg blir kvalm og ja, alt man kan få tror jeg!:-P men jeg prøver fortsatt å tenke at jeg sikkert må gå til termin, vil helst ikke gå noe over, da surner jeg, hehe :-)

Kult! Har desverre ingen tegn på modning ennå og har termin den 21.oktober. Har lite kynnere og lite nedpress, men det har kommet seg litt etter at lillen snudde seg med hodet ned:)

Plutselig bestemmer h*n seg for å komme! :) Vi har termin veldig likt, så det blir spennende å se fremover :) 

Back
Topp