Dette er nei-mat for gravide!

Jeg har allerde problemer med å innse at jeg ikke kan spise spekemat og myke oster.
Eeeeeelsker lun brie med honning og valnøtter!
Men hva gjør man ikke for rumpetrollet ❤ :joyful:

Jeg har så grådig lyst på brødskive med roastbeef og sprøstekt løk.. Er det trygt eller skal jeg holde meg unna? :-)

Jeg har så grådig lyst på brødskive med roastbeef og sprøstekt løk.. Er det trygt eller skal jeg holde meg unna? :)

Roastbeef går vel som:

Kjøtt som ikke er gjennomstekt eller gjennomkokt. Kjøttet skal ikke være rosa og kjøttkraften skal være klar. Kan inneholde skadelige bakterier og parasitter. (Står i artikkelen til Tamara). Løk kan gi luft i magen, om du plages av det.

Roastbeef går vel som:

Kjøtt som ikke er gjennomstekt eller gjennomkokt. Kjøttet skal ikke være rosa og kjøttkraften skal være klar. Kan inneholde skadelige bakterier og parasitter. (Står i artikkelen til Tamara). Løk kan gi luft i magen, om du plages av det.
Men om man finner roastbiff som ikke er rosa da?

Roastbeef går vel som:

Ok, takk for hjelpen :-)

Back
Topp