Dette er min dagbok!

Hehe, vi er visst litt like på denne testinga ;) jeg har bare fire billigtester igjen, og vurderer å bestille flere.. Min strek ble LITT sterkere i går 16 dpo, men jeg synes testen fra 13 dpo er den sterkeste.. Gleder meg allerede til å ta ny test i kveld :p
Det er jo litt for gale :p haha... Jaja! Håper testene er her på lørdag, og er de ikke sterkere da begynner jeg å lure litt o_O
 
jeg synes de var veldig sterke fortsatt jeg da, er ikke mye forskjell på de i går og de i dag! :) du kan nok føle deg rimelig trygg!
 
jeg synes de var veldig sterke fortsatt jeg da, er ikke mye forskjell på de i går og de i dag! :) du kan nok føle deg rimelig trygg!
Ja jeg håper jo det:) de to øverste har jo to veldig forskjellige styrker selvom de er fra samme urin, så viser jo at de også reagerer ulikt :) håper de er sterkere på lørdag/søndag!
 
Ja jeg håper jo det:) de to øverste har jo to veldig forskjellige styrker selvom de er fra samme urin, så viser jo at de også reagerer ulikt :) håper de er sterkere på lørdag/søndag!

Nettopp, jeg opplevde det samme dagen før ikm, den ene var ganske svak, den andre kjempesterk, samme urin. Tenker enn så lenge at om det er tydelig farge er det ikke farlig, verre om man plutselig må begynne å tyde om det er strek eller ikke der :p
 
4+3

Ikke noe særlig mye nytt og spennende i dag... Ble litt småkvalm når jeg spiste frokost! Jeg som elsker skinke og kyllingsalat orket ikke å spise denne skinken! Om det betyr kvalme videre gjenstår og se:) jeg er spent <3 håper så inderlig at jeg får se et bankende hjerte på ul i november :)
 
4+3

Ikke noe særlig mye nytt og spennende i dag... Ble litt småkvalm når jeg spiste frokost! Jeg som elsker skinke og kyllingsalat orket ikke å spise denne skinken! Om det betyr kvalme videre gjenstår og se:) jeg er spent <3 håper så inderlig at jeg får se et bankende hjerte på ul i november :)
Så spennende med ul :) gleder meg til å høre hvordan det gikk:)
 
Vi får smøre oss med tålmodighet;) tenk de som venter til OUL.. Det er beundringsverdig!

Jeg håper å få en gratis tidlig ul uke 7 eller 8, pga alt for lav blodprosent, så jeg vet at alt står fint til, også vil vi ta en uken før jul, for å gi i julegavene - skal avsløre til mine foreldre og besteforeldre (som feirer sammen), besteforeldrene til samboeren(som vi skal feire med), og moren + mormoren til samboeren (feier sammen) så må ha minst 3-4 bilder. Faren til samboer vet allerede, så han får ikke i gave :) skjønner ikke hvordan folk orker å vente til oul jeg heller! Hahahaha
 
Jeg håper å få en gratis tidlig ul uke 7 eller 8, pga alt for lav blodprosent, så jeg vet at alt står fint til, også vil vi ta en uken før jul, for å gi i julegavene - skal avsløre til mine foreldre og besteforeldre (som feirer sammen), besteforeldrene til samboeren(som vi skal feire med), og moren + mormoren til samboeren (feier sammen) så må ha minst 3-4 bilder. Faren til samboer vet allerede, så han får ikke i gave :) skjønner ikke hvordan folk orker å vente til oul jeg heller! Hahahaha
Godt å få bekreftet bankende hjerte!! Håper alle som er på juli kan gi tidenes julegave i år ;)
 
Last edited:
4+4

Snart 5 uker og over grensen for kjemisk :) håper testene jeg har bestilt kommer i posten i dag.. Jeg har i alle fall samlet urin :rolleyes: Så håper postmannen er snill og er her i alle fall før 12!
 
Testene var kommet i posten! :D tok en med en gang.. Syns ikke de blir noe særlig mye sterkere :p men i alle fall ikke svakere:)
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    822 KB · Visninger: 41
4+6

Jubler for "3+" på CBD i dag :D nå bærer det avsted til legetime:) krysser fingrene :)
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    764,9 KB · Visninger: 26
  • image.jpg
    image.jpg
    904,3 KB · Visninger: 21
Jeg vet ikke hva legen gjorde jeg men fikk grenet meg til en slags henvisning til ul? Hun sa det ikke var sikkert jeg fikk fordi det ikke var noe som tilsa at jeg skulle få! Så får vente å se :) fikk i alle fall målt hcg og progesteron :)
 
Målte du i blodet? Gikk det automatisk, eller måtte du spørre? Skal til legen selv i morgen skjønner du :p
 
5+0

Ny milepæl :D fikk svar på blodprøvene jeg tok i går 4+6, 20 dpo! Hcg var på 3300 og progesteron lå på 64:) sier meg rimelig fornøyd med det, så håper jeg bare at progesteron stiger tilfredsstillende :)
 
5+3

Har ikke så veldig mange symptomer enda! Kan bli litt småkvalm om jeg er veldig sulten eller veldig mett :p ellers har i grunn bare en del mensmurringer... Er litt bekymret! Brystvortene er ikke ømme lengre heller...prøver å tenke positivt, men igjen så kommer minnene tilbake fra forrige MA! Håper jeg får time til UL snart!!!
 
Back
Topp