Dette er min dagbok!

Pp4, 9 dpo

Enda ingen symptomer... Tenk, en vakker dag holder jeg sikkert en liten en i hendene og lurer på hvor tiden ble av! Håper denne tiden kan gå fort :confused:

Pp4, 10 dpo

Jaddå, så det... Så mange følelser, er orkan i topplokket her nå!

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    571,8 KB · Visninger: 56
Last edited:
:D Heldiggris!

Haha det er så merkelig! Vil nesten ikke tro at det er sant! Og så akkurat når jeg hadde fått time til MR og operasjon og falt til ro med det :p merkelige kropp! Nå håper jeg størst av alt at alle dere FS damer kan få en spire fortere enn fanten!!! :O
Ja, er det ikke typisk? Når man minst venter det :D Kanskje litt kjipt å ikke bli frisk med det første, men spire er jaggu et bra plaster på såret, spør du meg! Nyt :D Og helt enig. Håper vi er en god del som kan følge etter ^^

Ja, er det ikke typisk? Når man minst venter det :D Kanskje litt kjipt å ikke bli frisk med det første, men spire er jaggu et bra plaster på såret, spør du meg! Nyt :D Og helt enig. Håper vi er en god del som kan følge etter ^^
Spire er et veldig bra plaster på såret! :DSå krysser jeg bare alt jeg har for at det går bedre denne gang! Går en nervepirrende tid i møte!

4+0
I dag er jeg altså 4+0, og det er jo en liten milepæl i seg selv:) i dag har jeg ikke testet :D bestemt meg for annenhver dag til bunken med tester er brukt opp, altså 3 igjen! Greit å se stigning i hcg. Symptomer så langt er bare små murringer og stikk i livmorområdet!

Denne uken får lille frøet hode!!

Last edited:
Spennende :) Gratulerer så mye ;)

Kom på at jeg tok en test 8 dpo som jeg kastet ganske tidlig da jeg var sikker på blenda... Måtte plukke den opp fra søppelet, og sannelig! :p

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    557,6 KB · Visninger: 49
4+1

Mine tester til nå

Symptomer: litt såre brystvorter og noe stikking/ murring i livmor

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    655,8 KB · Visninger: 43
Last edited:
Kjempefin stigning på testene dine da :) Teststreken er jo snart like sterk som kontrollstreken!

Kjempefin stigning på testene dine da :) Teststreken er jo snart like sterk som kontrollstreken!
:D tok to i dag på samme urin, den ene ble litt svakere enn den andre så brukte den sterkeste :p men ser ut som det stiger greit ja :D

Har fått legetime på mandag! Skal ta ny test der og gjøre alt jeg kan for å prøve å grine meg til tidlig ul:) heldigvis ikke fastlegen min så da kan jeg jo prøve å være slu og bare si jeg skal ha tidlig ul... Får prøve :p

Tok kontakt med Haukeland sykehus i dag siden jeg egentlig skulle legges inn der i november.. Forklarte at jeg nå er gravid og ikke kan gjennomgå undersøkelsene. Han nevrologen min er så utrolig flink, så han sa at da setter de opp en time etter svangerskapet og om hodepinen blir verre før det kan jeg ringe! Veldig glad nå :D

4+2!

Tok de to siste testene mine i dag, og følte de var svakere enn i går, så ble ganske skuffet! Ingen god følelse når du i tillegg ikke har noen som helst symptomer... Hva gjør man da? Jo, bestiller nye strimler:oops:

De to øverste er tatt på samme urin i går 15 dpo, de to nederste er tatt på samme urin i dag 16 dpo

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    703,8 KB · Visninger: 39
Hehe, vi er visst litt like på denne testinga ;) jeg har bare fire billigtester igjen, og vurderer å bestille flere.. Min strek ble LITT sterkere i går 16 dpo, men jeg synes testen fra 13 dpo er den sterkeste.. Gleder meg allerede til å ta ny test i kveld :P

Back
Topp