dette er litt skummelt

Dalin87

Forelsket i forumet
dette svangerskapet var ikke direkte planlakt kan man si men gleder meg masse [:D]

nå blir jeg jo helt alene med en baby og snuppa på 4 år.. syns det er så lenge siden hun ble født og jeg var gravid med henne så jeg husker jo nesten ingen ting [&o]

så jeg føler meg veldig utrygg på alt nå egentlig, vet jo at vi klarer oss.. men følelsen å gjøre alt på nytt igjen er litt skummel [&o] noen andre som har det sånn? selvom dere ikke er alene med ansvaret?

Selv om den lille var planlagt på en måte så var det nok en del som ikke var tenkt gjennom før jeg sto der med den positive testen i hånda. Jeg skal bli mamma for første gang og må innrømme at det er litt skummelt innimellom. Men jeg tror det skal gå helt fint egentlig. Det blir en omstilling og man må regne med at ting blir veldig annerledes framover. Men det er vel en vane etterhvert det også... Man får liksom litt sjokk der og da på en måte... og så retter det seg etterhvert som man kommer inn i nye rutiner og finner ut av ting.

Du får skrive av deg usikkerheten her inne og så får vi støtte hverandre vettu. [:)] Jeg er sammen med barnefar da... men kan forstå usikkerheten din uansett...

Kjenner innimellom på dette litt skumle ja.. Vi har tre fra før, og det er vel det som gjør at tanken innimellom dukker opp. Vil det bli veldig mye mer travelt med 4 barn osv...? Og det er ei stund siden vi hadde baby sist, slik at mye nok er litt "glemt"... Nattevåk osv.[;)] Tror det er normalt å føle litt på dette ukjente, litt skumle vi har framfor oss. Det er tross alt et nytt lite liv vi skal bli kjent med og som skal bli en del av livet vårt for alltid![:D] Store ting! Kjenner at jeg gleder meg veldig!![:)]

Back
Topp