helen79 Forumet er livet 14 Mar 2008 #1 Meg på 1-årsdagen min (tatt bilde av bilde) Jamie med samme smikke idag
VilSåGjerne Forumet er livet 14 Mar 2008 #3 DET DER E SÅ GØYT[:D] min søster tok på minstemann noen sparkebukser meg og hun brukte som baby,kjempe gøyt[:D]
DET DER E SÅ GØYT[:D] min søster tok på minstemann noen sparkebukser meg og hun brukte som baby,kjempe gøyt[:D]
helen79 Forumet er livet 14 Mar 2008 #5 Ja, det er kjempegøy med sånt. Jeg har noen klær etter meg, men tør ikke prøve, da rabler det for manen min.Haha.[:D]
Ja, det er kjempegøy med sånt. Jeg har noen klær etter meg, men tør ikke prøve, da rabler det for manen min.Haha.[:D]
helen79 Forumet er livet 14 Mar 2008 #6 ORIGINAL: hissigproppen MØMØ sykt kul smekke!! [:D] Jepp, å den er miiin, bare miiin.[:D]
M mammatil2jenter Forumet er livet 14 Mar 2008 #7 ORIGINAL: hissigproppen MØMØ sykt kul smekke!! [:D] jeg har en kjole som jeg tok 1 års bilde med. den må jeg få prøvd på snuppa..
ORIGINAL: hissigproppen MØMØ sykt kul smekke!! [:D] jeg har en kjole som jeg tok 1 års bilde med. den må jeg få prøvd på snuppa..