Dette er jo bare håpløst

En tråd i 'FAQ - Ofte stilte spørsmål (om forumet)' startet av Ingenbruker, 21 Nov 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. Ingenbruker Guest

nye app-problemer.... jeg kommer pr.nå kun inn på ca 1 av 10 innlegge og får ikke postet eller svart på noe. Jada, vet nettleseren i følge dere er så flott og ja, poster derfra nå men ærlig talt, den er noe dritt og hvorfor ha en app? Om nettleseren er så super og appen ikke funker? Ser ikke helt greia altså. Dette er elendig babyverden, bare å innrømme først som sist.

2. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️

Hei,

Jeg har ikke vist at det har vært problemer, utenom det vanlige, i forumappen i dag jeg.

Kan du forklare litt mer? Type mobil? Skjermdump av feilmelding?

3. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️

Nå har jeg snakket med IT, som har snakket Tapatalk, som hver eneste dag svarer at de "jobber med saken"
    Jeg beklager så mye, men dette ligger ikke i mine eller våre hender, vi får faktisk ikke gjort noe. Det hele ligger hos en tredjepart.

4. Ingenbruker Guest

Der var du kjapp med å flytte tråden ja. Ser at dere ikke ønsker negativitet men hallo... hvor lenge skal dere godta dette tullet? Går utifra at jeg er milevis fra alene om disse probleme. Jeg får permission error uansett hva jeg gjør, ser ikke festede tråder og kommer ikke inn på skjult forum og fulgte forum. Dette er for dårlig og jeg takker herved for meg her på forumet.

5. BMC Februar 14's Miss Skravle Februar 2014 - Skjult forum Tilgangsansvarlig VIP ♡Junigull 2016♡

I denne tråden skriver hun at tapatalk jobber med saken: https://forum.babyverden.no/threads/flere-som-ikke-kommer-inn-på-appen-i-dag.1952926/ (men vi vet jo at det kan ta sin tid...)

6. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️

Jeg flyttet tråden for å ha alt på ett sted slik at jeg lett finner det når jeg melder inn feil. Og slik at IT ser de uten å lete over hele forumet.

7. Babynrto Forumet er livet Marsboerne 20 18 Febbisbebbis'18

Appen virker ikke hos meg heller.. så da blir det mye mindre forumtid på meg. Synes nettleser er så utrolig tungvint..

• Enig Enig x 2
  8. Cosacita Forumet er livet

9. BMC Februar 14's Miss Skravle Februar 2014 - Skjult forum Tilgangsansvarlig VIP ♡Junigull 2016♡

Vet, derfor jeg skriver det kan ta sin tid :p

10. Cosacita Forumet er livet

Men hvor lang tid?? :p Jeg klarer å leve med feilene, men jeg savner forumet som det var. Og så syns jeg det bør legges mer press på de som skal fikse det ellers får en finne noen andre som kan lage app.

11. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️

Jeg kan dessverre ikke gjøre annet enn å legge meg langflat og beklage. Er like frustrert og oppgitt som dere, om ikke mer..

Det vil om kort tid komme informasjon vedrørende appen, forhåpentligvis i morgen (fredag)

Takk for at dere holder ut.

12. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️

Hei,
    Her har du oppdatert info om forum-appen https://forum.babyverden.no/threads/vi-fjerner-forum-appen.1953310/#post-24989994

Del denne siden