Dette er ikke noe gøy mer:(

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
Jeg er så dorlig!!!! Jeg er kvalm stort sett hele dagen.. Fikk sykemelding forrige uke på 20% for at d skulle hjelpe,men formen har bare gått rett til he...te etter d... Må nok krype til korset å få noen dager med 100%:(

Kan ikke i min villeste fantasi forstå at noen synes svangerskap er koselig akuratt nå... Var mye dorlig sist, men kan umulig ha vært som dette...

Hadde to timer midt på dagen i dag der jeg fikk rydda litt.. Har bygget ut stua å fått fin ny spisestue med den fine lampa mi:) Fikk ryddet å pyntet den litt til jul (pyntet stua da,ikke lampa:):) )..

Så nå sitter jeg her å koser meg med ryddet stue med fine lys og litt julepynt, mens jeg sitter med bøtta mellom knærne å venter på at Hotell Cæsar skal begynne..

Dagens klage fra meg.. Har en mann som ikke forstår helt at dette ikke er som omgangsyken.. så må klage litt fra meg her:(

Toppers...

Oppdatert:

Var hos legen i dag ble 100% sykemeldt ut uka men at hun så for seg at jeg skulle være hjemme til over jul.. Da er jeg 14 uker å forhåpentlig litt bedre i formen.. Fikk noe kvalmestillende så jeg håper gjør litt underverker slik d blir bedre kvelder å søvn på nettene:)

Kjenner jeg har litt mer senkede skuldre nå..

En god god klem! Her er vi mange som forstår hvordan du har det.... :(
Kom deg til lege og få sykemelding iallefall! Det går ikke ann å arbeide når det står på som værst. Og mannen din, han skulle jeg hatt meg en prat med! :)

Btw. Jeg har en gutt fra mars 2010, ser du har ei datter fra samme mnd. :)

God "bedring" HÅPER det snur fortere enn svint! :)

God bedring... er ikke så mye mere å si.. her er også formen helt på trynet.. gleder meg til jeg passerer 12uker:) sender deg en god klem;)

En god god klem! Her er vi mange som forstår hvordan du har det.... :(
Kom deg til lege og få sykemelding iallefall! Det går ikke ann å arbeide når det står på som værst. Og mannen din, han skulle jeg hatt meg en prat med! :)

Btw. Jeg har en gutt fra mars 2010, ser du har ei datter fra samme mnd. :)

God "bedring" HÅPER det snur fortere enn svint! :)

Ja se der.. Kjekt å se flere fra samme forum..:)

Takk for klemmer,di trengs..:)

Nei,d har jeg ikke prøvd.. hvor driver de med d.?. Er d spesiell svangerskaps akupungtur?

søk ( Google) på akupungtur i ditt nærområdet. gå inn på hjemmesiden deres og les om de tilbyr akupungtur for svangerskpskvalme:) jeg fikk min andre behandling i dag. er ikke helt kvitt kvalmen, men håper at det skal lindre litt:) men spis lite og ofte( vet det er pyton) men det hjelper litt:)honningmelon, melk og milkshake har også vert lindrende.. :) lykke til og håper kvalmen snart gir seg:)

(sniker litt)

Jeg var også veldig kvalm sist svangerskap, men jeg hadde veldig god effekt av akupunktur! Jeg slo bare opp i tlfkatalogen jeg og fant ei her i byen. Ellers vet jeg at noen jordmødre også setter akupunktur mot kvalme.
Og så hjalp det noe med akupunkturarmbånd fra apoteket. Verdt et forsøk iallefall :)

Og god bedring! :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Uff, du har all min forståelse!

Er sykmeldt og kvalm som bare det. Ligger rett ut på sofaen med bøtta ved min side, har ikke krefter til noe annet.
Forrige svangerskap var jeg innlagt på dette tidspunktet pga dehydrering, så klager ikke, men kvalme er et helvete uansett!

Du må først og fremst la deg selv være dårlig, ikke legg noen planer, og sykmeld deg mer enn et par dager! Stress gjør kvalmen bare vondt verre...

For min del var akupunktur bare bortkastet forrige svangerskap, (jeg gikk til et sted som hadde speisalisert seg på svangerskapsrelaterte plager), og har ikke tenkt å bruke penger på det nå.. iallfall ikke etter jeg så Folkeopplysningen på NRK, som beviste hva akupunktur kom fra, det bekreftet for min del hvorfor det var null effekt.

Fint om noen får hjelp av placeboeffekten, men er man virkelig dårlig så hjelper det bare ikke. Bare MIN mening altså :)

God bedring! Håper du er en av de som slipper unna kvalmen etter 12 uker :)

Uff! Håper du snart får det bedre :-)

Håper kvalmen gir seg snart og at dagene blir lettere for deg! :)

god bedring!
føler med deg. er selv rimelig dårlig, men spyr ikke...

i dag funka litt sterk blåbærsaft for min del. :)
er verdt å prøve det meste!

Huffameg :(
Høres ikke noe godt ut.
Sender deg mange gode klemmer
Håper det går over snart :)

God bedring!

Bedre og sykemelde seg i stede for å bare plages. Jeg har vært sykemeldt i 3 uker og er sykemeldt ut mnd. Hadde ikke overlevd på jobb.

Back
Topp