Dette er ikke hemmelig lenger :D

babymirakel

Oktobermirakel, ønske om bitteliten <3
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
Vi har valgt å ikke bruke noen prevansjon og bare ha sex når vi føler for det :) bakgrunnen er at vi ønsker oss 2 tette og vi er klare ♡ hvordan ligger dere i løypa? :)

Mamma til en prinsesse ♡

Hehe, da er det jo bare å kjøre på da;):P
Lykke til med prøvingen;)

Hehe, da er det jo bare å kjøre på da;):P
Lykke til med prøvingen;)
Vi har sex en gang i uken og kanskje oftere :p takk takk :) kommer nok til å ta tid dette her :p

Mamma til en prinsesse ♡

Hehe:P

Åh, tok det lang tid med forrige?
Hun satt med en gang :) nå har vi sex svært sjeldent og ikke fått mensen :p forberedt da på tiden :)

Mamma til en prinsesse ♡

Hun satt med en gang :) nå har vi sex svært sjeldent og ikke fått mensen :p forberedt da på tiden :)

Mamma til en prinsesse ♡

Ahhh, skjønner:) Ikke sikkert mensen kommer tilbake før du er ferdig med ammingen...

Mamma til en prinsesse ♡
For å si det sånn... Nr.2 sitter med en gang! ;) Mi ville til verden selv om jeg gikk på minipilla også! Men da var nr.1 blitt 14 mnd da.. Men stort sett de jeg kjenner har blitt veldig overrasket hvor fort det gikk an å bli gravid etter førstemann... Masse lykke til! :-D

Sent from my iPhone using BV Forum

For å si det sånn... Nr.2 sitter med en gang! ;) Mi ville til verden selv om jeg gikk på minipilla også! Men da var nr.1 blitt 14 mnd da.. Men stort sett de jeg kjenner har blitt veldig overrasket hvor fort det gikk an å bli gravid etter førstemann... Masse lykke til! :-D

Positivt å lese :) Tusen takk :D

Mamma til en prinsesse ♡

Skal si meg enig med at de neste ungene kan sette seg raskt ;) og man har større sjanse for å bli gravid kort tid etter forrige fødsel, fordi kroppen savner det å gå gravid og produserer da bedre og flere egg enn ellers ;):) jeg kan nesten ikke forstå at jeg faktisk ble gravid med nr 3 (4-5 mnd etter fødselen med nr 2)..

Som sikkert flere her vet, så blir det ikke fler hos oss..siden jeg har sterilisert meg.. men må si at det er ganske så kjipt at jeg fortsatt må gå gjennom et helvette av eggløsning OG mensen! Snakk om bortkastet jobbing fra kroppens side :P haha

Signerer denne. Nestemann kommer allerede i januar :P :D

Er små "redd" jeg er gravid :P Siden jeg ikke ammer kom mensen ganske kjapt wtter fødsel.. og hatt den regelmessig.. men nå er det sååååå lenge sia jeg har hatt den.. tok en test her.. som var negativ..men der var ikke på morgen urin da.. burde ta en til? :P

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Er små "redd" jeg er gravid :p Siden jeg ikke ammer kom mensen ganske kjapt wtter fødsel.. og hatt den regelmessig.. men nå er det sååååå lenge sia jeg har hatt den.. tok en test her.. som var negativ..men der var ikke på morgen urin da.. burde ta en til? :p

Det ville jeg gjort iallefall;):D
wæwæ, spennende da:D

Er små "redd" jeg er gravid :P Siden jeg ikke ammer kom mensen ganske kjapt wtter fødsel.. og hatt den regelmessig.. men nå er det sååååå lenge sia jeg har hatt den.. tok en test her.. som var negativ..men der var ikke på morgen urin da.. burde ta en til? :P

Hehe hadde tatt en til ja :P hihi spennede:D

Spennende :D

Mamma til en prinsesse ♡

Back
Topp