Vi har valgt å ikke bruke noen prevansjon og bare ha sex når vi føler for det bakgrunnen er at vi ønsker oss 2 tette og vi er klare ♡ hvordan ligger dere i løypa?
Mamma til en prinsesse ♡
Mamma til en prinsesse ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har sex en gang i uken og kanskje oftere takk takk kommer nok til å ta tid dette herHehe, da er det jo bare å kjøre på da
Lykke til med prøvingen
Vi har sex en gang i uken og kanskje oftere takk takk kommer nok til å ta tid dette her
Mamma til en prinsesse ♡
Hun satt med en gang nå har vi sex svært sjeldent og ikke fått mensen forberedt da på tidenHehe
Åh, tok det lang tid med forrige?
Hun satt med en gang nå har vi sex svært sjeldent og ikke fått mensen forberedt da på tiden
Mamma til en prinsesse ♡
For å si det sånn... Nr.2 sitter med en gang! Mi ville til verden selv om jeg gikk på minipilla også! Men da var nr.1 blitt 14 mnd da.. Men stort sett de jeg kjenner har blitt veldig overrasket hvor fort det gikk an å bli gravid etter førstemann... Masse lykke til! :-DHun satt med en gang nå har vi sex svært sjeldent og ikke fått mensen forberedt da på tiden
Mamma til en prinsesse ♡
Bare greit at den er borteAhhh, skjønner Ikke sikkert mensen kommer tilbake før du er ferdig med ammingen...
Positivt å lese Tusen takkFor å si det sånn... Nr.2 sitter med en gang! Mi ville til verden selv om jeg gikk på minipilla også! Men da var nr.1 blitt 14 mnd da.. Men stort sett de jeg kjenner har blitt veldig overrasket hvor fort det gikk an å bli gravid etter førstemann... Masse lykke til! :-D
Sent from my iPhone using BV Forum
Bare greit at den er borte
Mamma til en prinsesse ♡
Bare unødvendigJada, savner den ikke selv altså
Signerer denne. Nestemann kommer allerede i januarFor å si det sånn... Nr.2 sitter med en gang! Mi ville til verden selv om jeg gikk på minipilla også! Men da var nr.1 blitt 14 mnd da.. Men stort sett de jeg kjenner har blitt veldig overrasket hvor fort det gikk an å bli gravid etter førstemann... Masse lykke til! :-D
Sent from my iPhone using BV Forum
Signerer denne. Nestemann kommer allerede i januar
Er små "redd" jeg er gravid Siden jeg ikke ammer kom mensen ganske kjapt wtter fødsel.. og hatt den regelmessig.. men nå er det sååååå lenge sia jeg har hatt den.. tok en test her.. som var negativ..men der var ikke på morgen urin da.. burde ta en til?
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Er små "redd" jeg er gravid Siden jeg ikke ammer kom mensen ganske kjapt wtter fødsel.. og hatt den regelmessig.. men nå er det sååååå lenge sia jeg har hatt den.. tok en test her.. som var negativ..men der var ikke på morgen urin da.. burde ta en til?
Gratulerer så myeSignerer denne. Nestemann kommer allerede i januar
GratulererSignerer denne. Nestemann kommer allerede i januar
SpennendeEr små "redd" jeg er gravid Siden jeg ikke ammer kom mensen ganske kjapt wtter fødsel.. og hatt den regelmessig.. men nå er det sååååå lenge sia jeg har hatt den.. tok en test her.. som var negativ..men der var ikke på morgen urin da.. burde ta en til?