Dette er ikke bra

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Jeg burde lagt meg for lenge siden!
Snart skal Lillebror ha mat og om ikke lenge våkner sikkert T og trenger kos
Men nå er det god plass i sengen siden mannen er borte, så da får han bare ligge med Lillebror og meg :-)
God natt damer!!! :-E

Surfer mobilt!

Altfor seint her og. Emmeth sover på sofaen,Sambo spiller og jeg pumper meg. Skal straks legge meg jeg også;) sove godt og drømme søtt alle 3:) Nattinatt:):):)

Sove godt ja :-)

Surfer mobilt!

Hvis det er noen trøst, så er jeg enda senere i seng enn dere ;) og jeg skal opp klokka 7 :eek:
Det er bare så vanvittig digg med litt tid for seg selv når jeg har fått mann og barn i seng ;)

Tyyypisk at 4-åringen våknet skikkelig tidlig i dag (06.30 er veldig uvanlig her!)
Men så kom vi begge på at jeg hadde lovet han å spise frokost i barnehagen, og da rakk vi jo det (de må være ferdig spist ca kl 9 om de skal spise der), så da stod vi likesågodt opp ca kl 7.
TRØTT!!!!

Tyyypisk at 4-åringen våknet skikkelig tidlig i dag (06.30 er veldig uvanlig her!)
Men så kom vi begge på at jeg hadde lovet han å spise frokost i barnehagen, og da rakk vi jo det (de må være ferdig spist ca kl 9 om de skal spise der), så da stod vi likesågodt opp ca kl 7.
TRØTT!!!!

Heldig så dere rakk frokosten da:-) Smule trøtt selv, vesla har økdedøgn enda tror jeg, puppene er sprengt bare det er har gått to timer nå, så hun har i hvertfall klart målet sitt:-)

Heldig så dere rakk frokosten da:-) Smule trøtt selv, vesla har økdedøgn enda tror jeg, puppene er sprengt bare det er har gått to timer nå, så hun har i hvertfall klart målet sitt:-)
Hehe tydelig tegn det :-)

Back
Topp