Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har den siste uka endelig kjent bevgelser hver eneste dag.
La meg i stad ned på sofaen for å slappe av litt, men da ble det skikkelig liv i magen. Kom noen skikkelige spark som magen rista. dette er gøy.[:D][:D][:D]
Jepp kjempegøy. Har ikke sett bevegelse utenpå ennå, men sist kveld lå jeg med hånden på magen og kjente det kjempesparket. Ble selvfølgelig med det ene slik at mannen ikke fikk kjent noe. Helt normalt [:D] må leke litt gjemsel med pappan.
hehe[:D] det er så godt å kjenne de sparka.
tvilling 38: vi har det akkuratt likt, jeg kjenner gjerne flere spark utpå. å når pappen kommer kanon ivrig, så blir han så skuffet stakkar. for minien gidder ikke å bry seg med pappen sin[:)] så det er skikkelig gjemmeleken her og. gleder meg til han og kan kjenne sparka, håper ikke det er så lenge til
Jepp kjenner liv hver dag jeg også no... og sparka blir bare sterkere og sterkere for hver dag som går. Trenger ikke å ligge legner for å kjenne liv[;)][;)][;)]