P
Persienna
Guest
Fornøyd nå Sara???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Irritere andre??? Hvilken planet bor du på??Men det her blir vel litt dumt? Ser ikke helt poenget med denne om du bare skal irritere andre...
Jeg bor på jorda, hva med deg? Hva var ellers formålet med tråden?Irritere andre??? Hvilken planet bor du på??
Sara sa flere ganger at det manglet noen tråder for dagens mål, og jeg har laget mange tråder i dag og kom ikke på flere, derfor denne tulletråden. Hadde det vært bedre om jeg slang på noen smilefjes?Jeg bor på jorda, hva med deg? Hva var ellers formålet med tråden?

Det er veldig braFaktisk har jeg laget 17 tråder i dag... Beklager da!
TakkDet er veldig bra![]()
Er vanskelig å tolke tonefall når man skriver, å da har det lett for å virke krapt. Ikke så lett bestandigTakk(men tydeligvis ikke bra nok for enkelt her inne siden jeg ikke alltid er råsahappy)
Sant! Får slenge på noen smilefjes!Er vanskelig å tolke tonefall når man skriver, å da har det lett for å virke krapt. Ikke så lett bestandig
Kan være lurtSant! Får slenge på noen smilefjes!For jeg mener jo ikke å være negativ
![]()
Sant! Får slenge på noen smilefjes!For jeg mener jo ikke å være negativ
![]()
fjes gjør at alt ser mye mer vennlig ut Hurra for smilefjes!!fjes gjør at alt ser mye mer vennlig ut
Weeeehaha