Dette er en fiiin dag...

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Sååå langt...[8D]

Aller først...

Ikke mange timene til jeg skal ha UL og se på lille reka...Kanskje jeg burde skrive ned det jeg har i tankene...[&:][8D] Tror det viktigste denne gangen er hvor morkaka ligger og om hjertet banker...Siste er jo veldig viktig da...Eller så er det masse annet også, som om eggeplummen er borte og om navlestrengen ser fin ut...[:)]

Og så til det andre...

HURRA 10 UKER IDAG!!!

[:D]

Lykke til!!!
Gratulerer med 10 veker[:D][:D]

hehehe, går så bra så![:)]

ORIGINAL: Superglade

Lykke til!!!

Gleder meg til oppdatering. Skal du ta UL i uke 12 også, eller går det an å se det meste nå også?

Tvi tvi [:D]

ORIGINAL: Superglade

Lykke til!!!

Hurra! [:D] Gleder meg til oppdatering! [:D]

ORIGINAL: Anne L

Gratulerer med 10 uker og lykke til på ultralyd[:)]

hurra for 10 uker :):):)

arg arg jeg får ikke ordnet på tickeren min, uansett hva jeg skriver får jeg feil tid.... hm....

uansett gleder meg til oppdatering...

Hvordan gikk det på UL i dag? :) Er som alle andre her, spent på oppdatering[;)]

gratulerer med 10 uker.
venter spent på oppdatering[;)]

ORIGINAL: *Emma08*

gratulerer med 10 uker.
venter spent på oppdatering[;)]

uff håper alt er bra siden hun ikke har oppdatert enda....... blir nervøs av å vente..... ellers så hopper hun i taket fordi det er 2 stk...

ORIGINAL: tigergirl

uff håper alt er bra siden hun ikke har oppdatert enda....... blir nervøs av å vente..... ellers så hopper hun i taket fordi det er 2 stk...

Det var kun eeeeeeen der inne....[8D] Så den der kan dere fint legge til rette for andre...[:D] Hehehe...

Alt bra...Skal oppdatere mere straks...Må bare skrive ned litt...Er ikke alt jeg husker så må grave litt i hodet akkurat nå...

Har vært litt her og der i dag og holdt det nyeste medlemmet i fammen...Fetter Scott Leander...[:D]

Back
Topp