Dette er deprimerende - Hulk!

luxusmamma

Betatt av forumet
Åhh!!! Kjenner jeg sitter her og er GRØNN av misunnelse på dere som har født!
Ikke bare har slimproppen min kommet ut, har murringer dagen lang, jeg har sex hver kveld, MEN ingenting skjer emoticon !!!
Sover ikke lengre og det gjør så vondt å tisse!
Kommer væske ut hele tiden og er så vidt jeg orker å stelle meg.
Har ingen krefter igjen...stikninger, føler jeg går rundt med magesår, verker i bekken, menssmerter, verker i beina og til og med i skuldrene.
Dette er ikke morro lengre emoticon  

*Sladrer med moto2 & kluten *

Ticker id: PJa0

Ticker id: 733M   Ticker id: PAYq

Uff da :( Det er jo ikke noe bra for deg.
Men jeg kjenner følelsen igjen veldig, for jeg har det stort sett sånn hver dag selv. Ta det opp med jordmoren du går til, så kanskje hun har noen trøstende ord til deg.
Ser du har igjen en stund til termin også, så kan fort bli lenge å vente på at noe skal skje :(

Kjenner meg igjen der.. Så lei av å vente, og jeg kan ikke fordra å gå gravid, så her er ventetiden ekstra lang! Kanskje du kunne snakket med legen din, og fått en vurdering på igangsettelse? Babyene er jo klare til å møte verden, så spiller jo liten rolle om du blir satt igang i uke 38/39 fremfor hele bekymringa med overtid osv.
Lykke til med innspurten! :) snaaaart, snaaaaart, snaaaaaaaaart :D

Charl0tte skrev:
Kjenner meg igjen der.. Så lei av å vente, og jeg kan ikke fordra å gå gravid, så her er ventetiden ekstra lang! Kanskje du kunne snakket med legen din, og fått en vurdering på igangsettelse? Babyene er jo klare til å møte verden, så spiller jo liten rolle om du blir satt igang i uke 38/39 fremfor hele bekymringa med overtid osv.
Lykke til med innspurten! :) snaaaart, snaaaaart, snaaaaaaaaart :D

Det eneste minuset her er at mest sannsynelig vil ikke legen sette i gang noe som helst før minimum termin dato. Så lenge babyen har det bra, så er alt bra konseptet. =/ Men de siste ukene/dagene går nok fortere enn du aner allikevel. Kanskje du ikke går helt ut heller :o)

Du kan jo be om akupunktur og stripping på føden fra da du bikker inn i uke 38. Kanskje det hadde vært noe? Jeg merker i hvertfall noe endring på kroppen etter det :)

Ja, det fikk jeg sist. 
Legen på kk strippet meg, og det hjalp.
Har legetime neste uke, så skal be om det da, om det ikke har skjedd i mellomtiden...noe jeg ikke tror emoticon  . 
Nåler hjalp ikke meg sist...men det var behagelig emoticon  

* sladrer med moto2 & kluten *

Ticker id: PJa0

Ticker id: 733M   Ticker id: PAYq

Back
Topp