dette er creepy...

AbsoluttPINK

Gift med forumet
en fra barselgruppa ringte nettopp og fortalte at det hadde kommet en mail fra min adresse hvor det stod at jeg var i trøbbel og trengte penger...
det fulgte med flere opplysninger om meg og et konto nr...
og nå kommer jeg ikke inn på mailen min...kommer bare opp at jeg har tastet feil passord..[&:]
og når jeg trykker på glemt assord og kommer til det hemmelige spørsmålet er det jo ikk det hemmelige spørsmålet jeg har lagret.
jeg synes dette er drit ekkelt..

Åj!![&:] Det er creepy ja!! Er det et eller annet tlfnr som du kan ringe for å få sperra mailen?

nei..har hotmail et nr?
jeg har lønnslipper og masse annet personlig der[&:][:(]

Få mailen din sperret med en gang.

Og send ut en sms eller mail fra et annet mailsystem om hva som foregår til alle du har på adresselista di.

Her er det enten noen som er ekle med deg, eller så er det noen som prøver å tjene seg noen raske slanter...

åh,nå kom bestefaren min også på døra med den mailen...[:(]

Du har nok blitt hacket, tror neppe du får den mailen igjen ( men er enda mulighet at du kan)
Men BYTT passord på alt du har på pcen fortest.

ORIGINAL: AnneEmilie

ORIGINAL: Lissyjane

Shit! Du må jo bare få skrevet en mail til hotmail. Kan du ikke ringe politiet da?

har gjort det,de kunne ikke hjelpe meg...
måtte evt a

[:@]Noe så guffent!
Kan du se hvilken bank det kontonr. er til? I så fall - ring banken ,og forklar hva som skjer! Slik at banken kan ev. fryse kontoen - politianmelde saken - og banken kan jo  se navnet til vedkommende som eier kontoen.

fant dette:

Anbefaler anmeldelse
- Dersom noen tar over Hotmailkontoen din, ta kontakt med kundeservice på http://support.live.com og følg anvisningene fra dem. De vil hjelpe deg med å få tilbake kontoen. Vi anbefaler også Hotmailbrukere som opplever dette å politianmelde saken. Microsoft vil i mange tilfeller kunne levere ut materiale som påtalemyndigheten kan benytte i etterforskning.

ORIGINAL: Sun_shine

fant dette:

Anbefaler anmeldelse
- Dersom noen tar over Hotmailkontoen din, ta kontakt med kundeservice på http://support.live.com og følg anvisningene fra dem. De vil hjelpe deg med å få tilbake kontoen. Vi anbefaler også Hotmailbrukere som opplever dette å politianmelde saken. Microsoft vil i mange tilfeller kunne levere ut materiale som påtalemyndigheten kan benytte i etterforskning.

åh tuusen takk

ORIGINAL: AbsoluttPINK

en fra barselgruppa ringte nettopp og fortalte at det hadde kommet en mail fra min adresse hvor det stod at jeg var i trøbbel og trengte penger...
og nå kommer jeg ikke inn på mailen min...kommer bare opp at jeg har tastet feil passord..[&:]
og når jeg trykker på glemt assord og kommer til det hemmelige spørsmålet er det jo ikk det hemmelige spørsmålet jeg har lagret.

dette har skjedd meg og i dag, har du samme passord her inne som på mailen din, syns dette var litt av ett sammentreff. hjelp hva gjør man

ORIGINAL: arielle_25

ORIGINAL: AbsoluttPINK

dette har skjedd meg og i dag, har du samme passord her inne som på mailen din, syns dette var litt av ett sammentreff. hjelp hva gjør man

ja[&:]

Back
Topp