Dette EasyLife-programmet.. (samme som slanking)

tullmusa

Forumet er livet
Er det noen som går/har gått på dette? Fikk reklame i posten i dag, og må si jeg blir veldig frista av det 6 månedersprogrammet. Trenger virkelig hjelp til å endre livsstilen her![&:]

Noen erfaringer, og noen som vet hva et sånn program koster?

Håper noen kan svare. [:)]

veit kem han fra stord er, og det har jo vore supert for han!![:D][:D]  er ganske dyrt i mnd(2-3000),men en får jo en del for pengene. viss du velger 6mnd kurset,så har du 8 uker på flytande føde(dette som er dyrt),før du sakte begynner med mat igjen. har ikkje prøvd det sjøl,men forhørte meg litt om priser en gang[;)]

Åh herregud det var dyrt, selv om det er mye for pengene![&:] Regner med at medlemsskap for trening under programme og ett år etter er inkludert da, hvis ikke syns jeg det er altfor mye penger![&o]

Shitt! Jeg trenger virkelig hjelp med å få til denne livsstilsendringen, men f**n også![:'(]

det er 3mnd siden eg forhørte meg om priser,så ikkje stol på hukommelsen min[;)]  det var forskjell på prisen for korte og lange program[:)] korte prog. har ikkje flytande diett,meiner eg, og er då billigare. meiner det var med "årsavgifta" og det er jo kurs i kosthold og personlig oppfølging av trener.[:)]

Back
Topp