Dette blir spennende, legen ringer tilbake.

*Mille*

Oktober 08, Februar 12 og Oktober 15 <3
Tilgangsansvarlig
VIP
Oktoberskattene 2015
Da ringte legen. Hun ville ha meg inn i morgen for å ta en blodprøve slik at den er klar til fredag. Så på fredag vil vi kanskje finne ut hvordan ståa er!
-------------------------------------
Har nå ringt til legen og fortalt at jeg har fått positiv test igjen.

Jeg ble jo gravid i april måned, mistet i begynnelsen av mai og fikk i slutten av mai måned en positiv test igjen. Siden har jeg bare fått SUPER positive tester, med andre ord er jeg gravid.

Uansett, jeg aner jo ikke hvor langt jeg er på vei egentlig, så jeg må jo få undersøkt dette. Snakket med sekretæren til legen og hun ville at jeg skulle komme allerede på fredag, men hun var litt usikker så hun ville snakke med legen først og la legen ringe meg opp igjen. Sekretæren mistenker nemlig at jeg har vært gravid med tvillinger og at jeg mistet den ene men at jeg fremdeles er gravid med den andre. Litt interessant med tanke på at mamma gikk igjennom akkurat det samme. Hun mistet en spire i uke 9, men når hun skulle til utskrapning tok de en UL og der viste det seg at det fremdeles lå et lite bankende hjertet der; nemlig meg.  Om dette er tilfellet kan jeg jo være så mye som 10-11 uker på vei, men det vil vise seg.
Spennende!

Oi, ja dette er spennende nyheter ja..

Kanskje du faktisk hører til i januar..

Du får vel forhåpentligvis tilbud om en UL for å sjekke dette ordentlig opp da.

Hadde vel vært fint å få noen uker ekstra i forhold til hva du tror...

Lykke til, håper han ringer deg snarest!

Oj, så spennende Du må holde oss oppdatert da

wow! Dette var spennende! Ønsker deg lykke til:)

Tinkerbelly^ skrev:
Spennende! Gleder meg til å høre hvordan det går med deg på fredag :)

signerer denne. Lykke til

Lover å oppdatere etter å ha vært hos legen på fredag!

Så spennende, jeg har opplevd akkurat det samme men dessverre gikk det ikke bra med den siste tvillingen, men det var ikke så rart for kroppen min fikk full infeksjon av den første som ikke kom ut. Blir spennende å se at det kan gå bra også :) 

*Mille* skrev:
Da ringte legen. Hun ville ha meg inn i morgen for å ta en blodprøve slik at den er klar til fredag. Så på fredag vil vi kanskje finne ut hvordan ståa er!
-------------------------------------
Har nå ringt til legen og fortalt at jeg har fått positiv test igjen.

Jeg ble jo gravid i april måned, mistet i begynnelsen av mai og fikk i slutten av mai måned en positiv test igjen. Siden har jeg bare fått SUPER positive tester, med andre ord er jeg gravid.

Uansett, jeg aner jo ikke hvor langt jeg er på vei egentlig, så jeg må jo få undersøkt dette. Snakket med sekretæren til legen og hun ville at jeg skulle komme allerede på fredag, men hun var litt usikker så hun ville snakke med legen først og la legen ringe meg opp igjen. Sekretæren mistenker nemlig at jeg har vært gravid med tvillinger og at jeg mistet den ene men at jeg fremdeles er gravid med den andre. Litt interessant med tanke på at mamma gikk igjennom akkurat det samme. Hun mistet en spire i uke 9, men når hun skulle til utskrapning tok de en UL og der viste det seg at det fremdeles lå et lite bankende hjertet der; nemlig meg.  Om dette er tilfellet kan jeg jo være så mye som 10-11 uker på vei, men det vil vise seg.
Spennende!

Hvordan gikk det i dag? :)

Spennende.. Hvordan gikk det?

Back
Topp