Dette blir nok en laaang natt.

linko

Forumet er livet
Emma har nå våknet hver 30.min siden kl 20.00. Og sovner da ikke med det første igjen. Så nå gir jeg opp og forsøker å legge henne i vognen istede,litt lettere når man gynge på den. Men hun virker jo lys våken[&:] Så får vel bare belage meg på nok en natt med lite søvn.
Måtte bare få det ut.[&o]

ORIGINAL: Bambling

Uff, håper jenta di finner søvnen snart, så hu mor får sove litt!
Og masse gratulerer med lån Forresten, vet ikke om jeg skreiv det i den andre tråden [;)]
[/ quote]
Takk for det[:D]
Har heldigvis sovet bra natt til idag da,så kommer vel meg igjennom denne natten og.

ORIGINAL: Himmelblå

Huff, håper virkelig at Emma sovner ordentlig snart.

Åssen har det gått med dere i natt?Sovna Emma tilslutt?
Og grattis med lån ja,venter på svar her og.Det er skikkelig spennende!!

Fikk dere sovet noe Linko??
Håper iallefall det ble noen timer på øyet for deg[:)]

Hun sovnet omsider kl 01, og sov da til 05. Ga henne smokken og rugget på vogna så hun fikk sovnet igjen,og sov da til 06. Så har nå ihvertfall fått 4 timer med søvn. Hadde nettopp sovnet når hun våknet kl 06.

Uff, vi hadde det gående i natt til kl 05 vi også[&:]
Håper dere får sovet bedre til natta![:)]

Håper det blir bedre i natt for deg...Visst det er noen trøst,så har vi hatt netter med 3-4 t søvn i det siste[8D] Men i natt sov hun fra 19.00-07.40 igjen,så det kan jo være håp[;)]

Godt du fikk noen timer søvn, bedre det enn ingenting.
Her fikk jeg den beste natta noen sinne, han sovna 19.45 og sov til 5.30 uten en liten lyd fra han i løpet av natta, fikk flaske og sov videre til 8.30.

ORIGINAL: Mildrun

Håper det blir bedre i natt for deg...Visst det er noen trøst,så har vi hatt netter med 3-4 t søvn i det siste[8D] Men i natt sov hun fra 19.00-07.40 igjen,så det kan jo være håp[;)]

Har hatt noen slike netter den siste uka nå. Kan nesten virke som det er fase de er igjennom. Er jo så mange som har det slik.
Men satser på at det snur seg snart.

ORIGINAL: Sorland

Godt du fikk noen timer søvn, bedre det enn ingenting.
Her fikk jeg den beste natta noen sinne, han sovna 19.45 og sov til 5.30 uten en liten lyd fra han i løpet av natta, fikk flaske og sov videre til 8.30.

Så deilig[:)]. Gleder meg til det skjer her og. Men som du sier er det bedre med 4 timer enn ingenting.[:)]   Fikk jo også 4 timer sammenhengende søvn,så blir jo ikke så ille da.

Back
Topp