dette blir for tragisk!

enig! kjempekjedelig med dette nye forumet!

Jeg er her jeg...men sliter med å svare....dette er mitt 5 forsøk....håper svaret mitt kommer nå da :p

syns d er kjempe trist at alle har rømt..er innom her hverdag å kikker jeg, men lite liv her.
d nye forumet er litt treigt. 

jeg er her.. men føler det er litt mange som har gitt opp så det er kjedelig. syns forumet har kommet seg veldig bra jeg.. mangler bare å se om det er noen som er pålogga :)

Jeg er her men er sjeldent på dette forumet lengre siden det aldri er noe aktivitet her:-( som er veldig dumt!:-( håper det tar seg opp etterhvert:-)

Ja her burde det vært masse tråder og bilder av barnas første (for mange) 17mai, men istedet er det vel 3 innlegg det er svart på og 1 som er nytt på et døgn....Har ikke vært så aktiv her hele tiden jeg heller, men har vært inne å sett, men nå er ikke det noe poeng heller...

Er bare innom innimellom for å sjekke om det begynner å skje litt mer her, men er like dødt hver gang. Men vi er jo fjæsboka da :)

tonii80 skrev:
jeg er her.. men føler det er litt mange som har gitt opp så det er kjedelig. syns forumet har kommet seg veldig bra jeg.. mangler bare å se om det er noen som er pålogga :)

helt enig... :) mene eg ser ken som er pålogga da, kansje noe nytt i dag?! :)

Det nye forumet er rett og slett dritt! Jeg har ikke meldt meg ut, men er svært sjeldent innom her. 

Det går treigt, man ser at folk har svart i et innlegg men innlegget kommer ikke opp osv. Det gidder ikke jeg bruke tid og energi på. 

Det er jo en stund siden de byttet om nå. Så de burde jo begynne å få ting på plass. Syns det andre forumet var mye bedre. Nå finner jeg jo ikke nye innlegg her en gang fra sist jeg var inne på forumet. ARG! 

Tror BV har mista mange medlemmer den siste tiden. 

MrsPink skrev:
Det nye forumet er rett og slett dritt! Jeg har ikke meldt meg ut, men er svært sjeldent innom her. 

Det går treigt, man ser at folk har svart i et innlegg men innlegget kommer ikke opp osv. Det gidder ikke jeg bruke tid og energi på. 

Det er jo en stund siden de byttet om nå. Så de burde jo begynne å få ting på plass. Syns det andre forumet var mye bedre. Nå finner jeg jo ikke nye innlegg her en gang fra sist jeg var inne på forumet. ARG! 

Tror BV har mista mange medlemmer den siste tiden

signerer!

Eg har endo ikkje forsvunne,men skriver lite,det er ikkje mykje liv her no lengre,,,trist at det har blitt slik !

Back
Topp