Dette blir en lang natt.. *oppdatert*

Belkin

Elsker forumet
Skal til legen på 1 kontroll i morgen tidlig. Har bestilt time tidlig pga hodepine (redd for høyt blodtrykk siden jeg hadde det tidvis sist). Men den siste uka/halvannen har jeg hatt flere små blødninger/utflod. Både lyserosa og mørkbrunt. Jeg har gått fra dyp fortvilelse til å ikke være særlig bekymra. I kveld er jeg helt på tuppa, gråter for ikke noe... Føler at hormonene flyr rundt inni meg. 
Jeg er jo bare så redd for at det er noe galt.. Vet ikke helt hva jeg vil med dette, men det er godt å fortelle til noen som sikkert kan relatere til følelsene og kaoset disse følelsene skaper. 
Håper bare jeg får litt avklaring i morra og kanskje blir henvist til tidlig ul (selv om jeg har sagt at det skal jeg ikke...) 
God kveld og god natt alle sammen!! 

------------------------------------------------
Har nå vært på sykehuset - og det ikke særlig stor sjanse for at det er liv i magen min emoticon
Fikk både utvendig og innvendig ul - men ikke noe hjerte som banket.
Tok blodprøve og skal tilbake på mandag å ta en igjen, så skal de sammenlikne hcgnivået. Men jeg har ikke lenger noen illusjoner om at jeg fortsatt venter barn. Synes det er helt utrolig alt sammen, har "bare" hatt litt lysrosa/mørkbrun utflod, ingen smerter i det hele tatt...
Nå skal jeg gråte en del og kose meg sammen med min fantastiske datter og kjæresten min!! 

Da ønsker jeg deg virkelig lykke til i morgen, og håper du får en grei natt - til tross for alle tanker.. Hadde en del småblødninger ved de to forrige sv.skapene,(bank i bordet ikke hatt det denne gangen) og vet hvor frusttrerende og ikke minst usikkert alt blir.. huff - men det gikk jo bra, og det gjør jo faktisk oftest det! Lykke til!!

Tre-må-det-være! skrev:
Da ønsker jeg deg virkelig lykke til i morgen, og håper du får en grei natt - til tross for alle tanker.. Hadde en del småblødninger ved de to forrige sv.skapene,(bank i bordet ikke hatt det denne gangen) og vet hvor frusttrerende og ikke minst usikkert alt blir.. huff - men det gikk jo bra, og det gjør jo faktisk oftest det! Lykke til!!

TUSEN takk! 

Vet akkurat hvordan du har det! Hadde endel småblødninger i uke 6-7, vekslet mellom lys rosa og brun. Utrolig frustrerende og blir veldig bekymret! Har allikevel håpet/prøvd å tenke at det er helt normalt. Skal til første kontroll i neste uke (uke 10), så vi får se hva legen sier da (har ikke akkurat så store forhåpninger om ul, men).

Uansett, lykke til! :)

Er tilbake fra legen. Hun tok meg veldig seriøst, og jeg skal til ul på sykehuset her i dag kl 13. Jeg er jo helt fra meg nå, klarer nesten ikke holde tårene tilbake. Heldigvis hadde vi bestemt at Oda skulle være med besteforeldrene på tur i skogen i dag, så hun trenger ikke forholde seg til meg akkurat nå. 
Dette blir noen timer med en berg-og-dalbane av følelser emoticon

Ønsker dere masse lykke til! God klem

Føler med deg!!! Opplevde det samme da vi ventet nr 2.. Men guri så "lite" som av og til skal til da...:-/ Jeg hadde jo kramper og sterk blødning..
Huff, uansett - kos deg med familien din i kveld - gråt masse, det gjør sååå godt!!! Husker jeg fant mye trøst i å ha en liten 2-åring som smilte mot meg...

Klemmer!!!

Stakkar deg da!! Forferdelig dette å miste, selv om det er tidlig.. Har gjort det selv flere ganger..
Håper du koser deg med barnet ditt! Og gråt og spis sjokolade, DET hjelper litt..
Alle gode tanker og lykkeønskninger..

Trist å høre :-(

Tusen takk for klemmer og gode ord!
Jeg er veldig spent på hva gynekologen sier når han skal ringe meg på mandag etter at jeg har tatt blodprøve igjen. Om jeg må inn for utskrapning eller hva som skjer...
Uansett så er det vondt det som har skjedd, men det skal gå greit - ihvertfall etterhvert. 

Så da sier jeg takk for det korte stunden jeg fikk følge med dere januarjenter - ønsker dere masse lykke til!!! 
emoticon

Back
Topp