dette blir en laaaaang dag

Veronica_82

Forelsket i forumet
Jenta mi sto opp klokka 6 og måtte på do...å siden har mor vært våken. Jeg var ikke hjemme fra jobb før klokka 23:30 i går, så jeg sovna seint. Det mest provoserende med det hele var at gubben sto opp 6:30... og sa at han kunne jo stå opp med henne. Ja visst...bare 30 min for sent. Jeg var jo allerede påkledd! TOSKE MANN!!!!! Vanligvis får jeg sovet litt på dagen, i hvertfall hvilt litt. Men i dag er det barnehage streik, og vi får besøk. Jeg er så trøtt at tårene triller, kvalm og sur... fatter ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom denne dagen altså!! Og i kveld er det flere timer langt møte jeg må delta på! UGH!

JEG VIL JO BARE SOVE EN TIME TIL!!!!![:(][:(][:(][:(][:@]

Puh..måte få det ut!

huff da, hørtes overhode ikke kjekt ut, har vel ingen som kan ta henne litt heller ? Håper uansett dagen retter seg litt etter den dårlige starten. Stoooor trøsteklem

Er kjent med den følelsen... virker som jeg virkelig ikke har krefter å ta av mer, føles som alle muskler svikter og jeg bare vil falle om... herregud jeg hadde gitt mye for å få sove i dag!!!

Ps: håper du får en fin dag allikevel!!! [:)]

ORIGINAL: Maanestråle

Er kjent med den følelsen... virker som jeg virkelig ikke har krefter å ta av mer, føles som alle muskler svikter og jeg bare vil falle om... herregud jeg hadde gitt mye for å få sove i dag!!!

Ps: håper du får en fin dag allikevel!!! [:)]

Signerer denne og håper også du får en flott dag til tross for utsiktene[:)] Kanskje det hjelper på sjel og sinn med litt besøk[:)]

takk jenter. dagen er bedre allerede. har bakt kjeks med snuppa og forbereder besøk. ha t.o.m fått spist litt brød ned nugatti..eneste jeg orker på morgenen. litt dumt å ikke sise før 3 timer etter man sto opp...men men..orker ikke mat før. :)

Back
Topp