Dette år nesten for fort..

Miriamsmams

Glad i forumet
Jeg er ikke mer enn 9 pluss noe men bare den lille tiden har gått fryktelig fort. Vi har ei lita på 14 mnd og det er nok det jeg gruer litt for. For hun er høyt og lavt hele tiden og En datter på 6 år, lurer på om dette går bra jeg

Jeg syns tiden har gått saaaakte :p Jeg er 13+2 og har vært mye dårlig form så sikkert derfor jeg synes tiden snegler seg avgårde :p

Her går det også fryktelig fort :) Er midt i eksamensstyr og har ei jente på 8 mnd, så dagene er plutselig over :p

Er 13+4 og synes tiden flyyyr. Synes tiden gikk fort med første, men nå går den i turbofart.

Jeg er som MizM, tiden går sakte, men jeg er også dårlig fortsatt (13+3).. Og minstemann er 3 år nesten, så er ikke såå liten lenger heller :)

Dine to minste blir omtrent som mine to som er 2 år mellom akkurat. Fordelen med en liten en når du er gravid er at alt går så fort (svskapet) om du er frisk da :) Og etter fødselen gikk det fint, litt hakkete start, men bare ta tiden til hjelp og bruke mye tid på den eldste, så går det seg fort til :) Og nå leker guttene mine kjempefint ilag og er så gode venner :)

Er 12 uker om ikke mange timene. På en måte syns jeg det har gått sinnsykt fort, samtidig syns ejg det har gått litt sakte :P

Jeg er omtrent like langt på veg som deg, men syntes det går så tregt så tregt!
Sikkert mye med at jeg er totalt utmattet, helt "kake" i kropp og hode.

Min er 2 år midt inne i en sikkelig trass periode.
Lurer mange ganger på hvordan dette skal gå jeg også,
men det går nok veldig veldig bra ;) ;) ;)

Back
Topp