detta er kjipt..(litt langt)

mami3

Gift med forumet
jeg har jo hatt bekkenløsning i sv..så har gått til behandling hos fysioe for det..fikk beskjed om å ringe når jeg hadde født..så jeg ringte i går og fikk time i dag..jeg har vondt bak ved halebenet liksom..jeg kan ikke ligge på ryggen og snu meg er et mareritt og gå turer kan jeg bare glemme..(korte rolige turer går bra,hedigvis) så,joda..bekkenet mitt var jo helt fint det nå da,haha..det er RYGGEN som er problemet..både muskel og ryggraden fra ræva og midt på ryggen er det et eller annet som ikke er som det skal..akuratt nå så føler jeg meg så mørbanka at jeg tørr nesten ikke å bevege meg..men samtidig så føler jeg det har hjulpet det han har gjordt..kryss fingrene,jeg vil ikke ha noen ryggproblemer,det er jo bare piss..(sorry,er litt irritert,jeg er ung og sprek,kjipt å få problemer med ryggen i så ung alder) sorry detta blei litt langt..men det han gjorde var værre en å føde,hehe[8D][&:][:@][:(]

Huff, kjedelig da... Får håpe det hjalp da ihvertfall, og at du blir kvitt vondtet etterhvert.

jo takk..håper virkelig han kan fikse opp i detta[:)]

Back
Topp