Det verste....

sunway

Forelsket i forumet
Jeg har opplevd det verste som kan skje...
Hadde eggløsning på fredag og så frem til en helg fylt med sex. Men neida... Hadde sex natt til lørdag, men lørdagskvelden var jeg fryktelig trøtt og sovnet fra alt. Og i går kveld tenkte jeg at vi måtte prøve igjen. Men samboeren min var visst ikke helt i humør, men ville forsøke likevel. Og vi prøvde, og prøvde, men til slutt ble han lei seg og sa han ikke klarte å få det til. Stakkar, han var virkelig lei seg, og det samme var jo jeg. Aldri opplevd det før og nå er jeg redd for at han skal plages med den opplevelsen og fortsette å få problemer. Sukk... Gode råd??

Uten å være noen ekspert på området så tror jeg at du ikke har så mye å frykte. Det er bare å ta tiden til hjelp og snakke om det dersom det skulle bli et problem.
Er jo ikke alltid begge parter er i rette stemningen, men du kjenner han sikkert ganske så godt å vet hva som får han dit....[;)] Prøv en dag du har lyst uten å nevne noe for han om forrige gang...... Så går det nok!! Det er alltid viktig å sette seg opp på hesten igjen etter et fall vet du[:D]

Ja, lat som ingenting og bare kos dere. Sånt skjer den beste. Ikke gå og tenk på det og la ihvertfall ikke han tro at du er redd for at det skal skal skje igjen. Går nok bra skal du se.

ja sånt tror eg skjer dei fleste! kun fordi ein stresser. Så IKKJE tenk på det! rådet eg vil gi, er snakk om det! ikkje la det bli noke som vart flaut, la din mann føle at det er heilt iorden, ellers vil han få prestasjonsangst..så vær åpen om det, for det ikkje noke problem som sagt, det skjer dei fleste[:)]

Tusen takk for fine svar. Sa til han i går, når han var så lei seg, at han ikke måtte være lei seg og at dette måtte bli en ting som vi bare måtte flire litt av. For det er nemlig han jeg er redd for, redd for at han skal gå og tenke på det. I morges så det ut som om han prøvde å glemme det, og var i godt humør og spøkte og flirte. Så det var jo bra. Får vel ta tiden til hjelp. Uansett så er eggløsningen over og det er jo bare å håpe at den ene gangen på fredagen var godt nok. Selv om jeg har en skummel følelse av at det ikke holdt.

Back
Topp