det verste man kan tenke seg når man er kvalm...

NinaBNnr4

Flørter med forumet
det verste man kan tenke seg når man er kvalm,  er jo såklart tanken på mat og lukten av den. så jenter, jeg skal love dere at jeg sliter sååå sinnsykt med å gå på jobb om dagen. For denne jenta hun er nemlig kokk.. huffameg det er vanskelig å bevare fomren altså. to ganger om dagen må jeg løpe ned på toalette i kjellern for jeg tror jeg må spy, men falsk alarm, alltid. .. håper denna kvalmen går over snart altså.. har ikke vært så ille sist jeg gikk. men første mann var jeg enda verre så hadde to forskjellige svangerskap men begge var gutter, så har bestilt ei jente nå.
hvordan er deres form?? går det greit på jobben??

Ble sykemeldt litt før jeg fant ut jeg var gravid, og ble heldigvis forlenget litt da vi fant det ut. Hadde aldri klart å være på jobb sånn som nå, selv om jeg ikke jobber med mat;) 

Jeg jobber også med mat.. Ble sykemeldt på mandag pga svangerskapskvalme og blødninger i svangerskapet, kjenner det er like greit.. For jeg spyr dessverre..:(

huff kor kjedelig dere er sykemldt da.:/ men håper dere blir bedre så dere kan gå på jobb igjen snart. jeg gleder meg så til jeg går på fri den 15.juni. inntil da er det jeg som styrer skuta å kan ikke sykemlede meg..:/

det er ikke alltid enkelt åjobbe på sykehus med diverse ting heller :P ;)
idag kom jeg meg aldri på jobb, for jeg spydde 3 ganger før jeg hadde fått i meg 1 knekkebrød.....

formen er dårlig!! Så sliter når jeg er på jobb!! Får se hvordan det går..

Formenn sser skiftende her hoss meg... Jeg jobber på legekontor og kan komme borti litt forskjellige sårskader, men det er værst når betennesleslukte oser av personen jeg skal hjelpe!!!! huff... har heldighvis ikke kommet noen MEGA betendte kjempe sår enda :p Enkelte urinprøver også.... :/ men har ikke blitt så ille at jeg har kastet opp enda da ...!!!!

Back
Topp