Det verste jeg har sett...

Nesly

Juni 12s friske pust
Var ei facebook venn som hadde lagt ut en link om en film med grov barnemishandling. Dum som jeg var så jeg filmsnutten. Siden jeg så den i går han jeg ikke fått de grusomme bildene ut av hodet....

Off så fæle mennesker kan være...filmsnutten var om ei dame som slo et barn (baby) .. maks ett år gammelt.. det ligger i fosterstilling og hulker, mens hun slår og klyper.. 

Vet ikke hva jeg vil med dette, men det var så utrolig vondt å se.. blir helt dårlig..

Så en link til den videoen, valgte å ikke se den. Tankene er ille nok, og nå kommer de tilbake... :'(

Barnet er nå hos fosterfamilie, moren ble visst dømt til 18 mnd fengsel.

Det JEG blir forbanna på, er at jeg har prøvd å unngå den helvetes videoen for å slippe tankene og bildene.

Men så er det opptill flere da, som er så smarte å lage tråder på diverse forum om denne videoen OG beskrive hva som skjer (gjerne i detalj) så jeg alikevel får det med meg. Hadde jo vært kjekt å få en advarsel i topic om at det var om denne videoen på facebook eller noe. 

Så takk for at du deler! 

Aravis skrev:
Det JEG blir forbanna på, er at jeg har prøvd å unngå den helvetes videoen for å slippe tankene og bildene.

Men så er det opptill flere da, som er så smarte å lage tråder på diverse forum om denne videoen OG beskrive hva som skjer (gjerne i detalj) så jeg alikevel får det med meg. Hadde jo vært kjekt å få en advarsel i topic om at det var om denne videoen på facebook eller noe. 

Så takk for at du deler! 

Enig! Jeg har ikke sett denne videon, og har unngått tråder om den! Men her fikk jeg da likevel et bilde i hodet som ga meg frysninger! Litt for mye beskrivelse med andre ord!

Å legge ut link til denne videoen er iallefall det siste jeg ville gjort..

Jeg klarte ikke ha den oppe på facebooksiden min så jeg valgte å ikke være venn med hun som la ut linken.. (var ei jeg ikke har noe med å gjøre lengre..)

Jeg vet så godt at en ikke bør gå inn og se slike filmer, men klarer ikke å la være da nysgjerrigheten tar overhånd..er så lett å klikke på "play" liksom.. klarte ikke å se hele filmen da.. 

Så dette er en film som "går" rundt på FB nå? Godt å høre at barnet er blitt tatt hånd om nå. Dette var virkelig sterk kost..

Var det dumt av meg å lage denne tråden? La jeg ut for detaljerte beskrivelser? Beklager isåfall.. kan slette den om dere vil?

Var ikke meningen å minne folk om denne videoen altså..heller ikke å komme med detaljer.. Og ante ikke at det var noe som gikk rundt på FB.  Var kun for å lufte mine følelser fordi jeg kjente jeg trengte en slags debriefing etter å ha sett den.. 

Nesly skrev:
Var det dumt av meg å lage denne tråden? La jeg ut for detaljerte beskrivelser? Beklager isåfall.. kan slette den om dere vil?

Jeg for min del synes det var for detaljert beskrivelse, men jeg forstår veldig godt at du reagerer på videoen og blir revet med, og derfor forteller hva den handler om.
Men som sagt, jeg har gjort mitt beste for å unngå å se videoen, og høre om innhold, og nå vet jeg jo hva som skjedde :( Stakkar stakkar baby

LillianneLie skrev:

Aravis skrev:

Så takk for at du deler! 

Enig! Jeg har ikke sett denne videon, og har unngått tråder om den! Men her fikk jeg da likevel et bilde i hodet som ga meg frysninger! Litt for mye beskrivelse med andre ord!

LillianneLie skrev:
Heh, javel!?

Den skulle selvsagt komme under det som var skrevet... Sånn "reality-check"-boble... 

Nesly skrev:
Å legge ut link til denne videoen er iallefall det siste jeg ville gjort..

Jeg klarte ikke ha den oppe på facebooksiden min så jeg valgte å ikke være venn med hun som la ut linken.. (var ei jeg ikke har noe med å gjøre lengre..)

Jeg vet så godt at en ikke bør gå inn og se slike filmer, men klarer ikke å la være da nysgjerrigheten tar overhånd..er så lett å klikke på "play" liksom.. klarte ikke å se hele filmen da.. 

Så dette er en film som "går" rundt på FB nå? Godt å høre at barnet er blitt tatt hånd om nå. Dette var virkelig sterk kost..

du vet at du kan slette vegginnlegg fra enkeltpersoner uten å nødvendigvis slette de som venner?
off topic liksom.

*Meya* skrev:

LillianneLie skrev:
Heh, javel!?

Den skulle selvsagt komme under det som var skrevet... Sånn "reality-check"-boble... 

Ja, jeg forsto hva du ville med det, men er ikke enig!

LillianneLie skrev:

Aravis skrev:

Så takk for at du deler! 

LillianneLie skrev:

Aravis skrev:

Så takk for at du deler! 

Nysgjerrigheten took overhånd her.Det er faktisk det styggeste jeg har sett. Babyen var forresten 8 mnd og at kjerringa fikk 18 mnd for det hun gjorde med babyen,er helt forkastelig!! Hun burde blitt steinet noen min hver dag resten av livet sitt.Grusomme mennesker som finnes i denne verden altså!!!

vil bare si at dere som ikke vil bli minna på denne videoen: dette skjer hver dag i hele verden! for å kunne gjøre noe med dette så må folk vite om det! jeg og syns videoen er grusom! klarte bare se noen sekunder! men ved å ikke se den så stopper dere ikke handlingene!

det jeg blir forbanna over er at noen kan stå og filme uten å gripe inn! det gjør meg kvalm! og jeg mener at disse personene burde få like høy straff, og at 18mnd dessuten er for lite straff! steriliser henne! hun har ingenting rundt barn å gjøre!

*Meya* skrev:

LillianneLie skrev:
Heh, javel!?

Ytringsfrihet går like mye på at man skal slippe å se det man ikke vil se. At man ikke vil se en film der et barn blir mishandlet betyr ikke at man fornekter at det skjer. Man trenger ikke realitycheck fordi man ikke vil se filmen. Man VET det er en realitet, men man har full rett til å avstå fra å se de grafiske bevisene på det likevel.

Back
Topp