Det var tvillinger

Prøver på sistemann

Flørter med forumet
Vet ikke om dere husker meg... Men jeg blødde søndag for 1,5 uke siden. Trodde jeg mista.. men blødningen ga seg og symptomene fortsatte..Var på ultralyd og alt så fint ut..!:) Men han ba meg om å komme tilbake igjen en uke etter. Så var i dag da.. Han sa at grunnen til at han ville jeg skulle komme tilbake var at han var usikker på om det kunne være tvillinger der! Men at det var ingen foster i det ene hulrommet. Det var nok det jeg spontanaborterte da jeg blødde.. Han sa jeg ville nok blø mer og få vondt, men d var bare restene etter tvillingen som skulle ut. Merkelig å tenke på!!

ImageUploadedByBV Forum1359537840.360009.jpg
Her er den håpefulle:)
Uke 6+4.

<p>Så bra at du enda er gravid. men trist at du ikke fikk beholde begge to :(

Så bra du enda har den ene :) trist det egentlig skulle vært tvillinger da. Men helt fantastisk hvordan kroppen jobber!

Aaw, søte lille spira :)
Håper alt går bra med spira som er igjen :)

Ja, det er fascinerende hvordan kroppen jobber!:) Dette var hell i uhell:) glad det skjedde såpass tidlig også..

Slik var det til meg også,hadde en stor blødning i uke 6+3. Og var på tidlig ul i uke 8. Da var det en stor tom fostersekk og en litt mindre med en spire i :)
Godt at den ene til deg også klamret seg fast :))

Skal på ny ul neste onsdag,i et håp om alt står bra til med den som var igjen sist.

Så bra, gratulerer, samme skjedde m meg og da j var gravid m min datter, mistet i uke 7, og kunne se en til foster, mirakelbarn :) hehe

Ja det blir jo et lite mirakel<3 så bra en av spirene har klart å holde seg fast hos oss!:) ja det er rart hvordan kroppen kan ordne opp selv...!

Back
Topp