Det var tidlig

Mozzarella

Elsker forumet
Jeg husker jeg begynte å slite med søvnen de siste ukene av graviditeten sist.
Nå er jeg 6+6 i dag og søvnen er HELT PÅ TUR!!

Det er lørdag, klokka er 07 og jeg har allerede fått med meg 1 time av nyhetskanalen og det grusomme som har skjedd i Paris. Før det fikk jeg gått igjennom aviser, facebook og forumet før jeg ga opp å sto opp.
Skjønner ikke, hvorfor blir jeg ikke trøtt? Og hva er det som gjør at jeg våkner midt på natta, i utgangspunktet? Gaaawh..
 
Hehe, god morgen kan jeg og si :)
Men nå har jeg fått meg 10 timers søvn siden jeg la meg kl 21 igår. . Klarer seriøst ikke være våken lenger :p
Og opp kl 03 for å tisse og like tisse trengt kl 0630.. og da også lys våken..

Så nå har jeg satt på koffein fri kaffe og satt på tv2 nyhets kanalen.. gud så tragisk det som har skjedd i Paris :(:(
Verden er grusom :(
 
God morgen fra denne kanten også! :p gikk å la meg i halv3-tia,og våkna kl 7..

Huff, ja det er så fælt det som har skjedd der:-(
 
Ahhh, noen var enda tidligere og raskere enn meg ;)

Jeg er alene i helgen og håper på at ikke kvalmen tar seg opp slik at vi får gjennomført vår dagsplan :)
Våknet og fant ut at biff stroganoff vil jeg ha til middag idag, så spennende å se om fristelsen er like stor senere idag ;)

Jeg sover ofte og lite selv, men jeg kan samtidig sovne hvor som helst når som helst..

Ja fått med meg nyhetene om Paris, det er så forferdelig..
 
Nå begynner huset å våkne til her så da har jeg litt å henge fingrene i ;)
Lurer på om det blir bananpannekaker eller grove vafler til frokost i dag!

GRUSOMT det som har skjedd. Uroen bare eskalerer seg.
Jeg fikk inn mld i går kveld om at det var skyting i Paris igjen, og du vet liksom litt av hva du kan vente deg - så jeg valgte å ikke lese mer om det, var så sliten og det er så tungt å forholde seg til det da.
 
Har hatt det slik hele uka, sover skikkelig dårlig og våkner tidlig, men utrolig nok ikke sliten og trøtt på dagtid! Når det er slik så gjør det ingenting å våkne tidlig, ungene er våkne før sju hver dag uansett så :p
 
Her har det å sove dårlig skiftet over til at jeg må sove mye, alt for mye.. Ender opp med å ha minst ti timer om natta, samt at jeg hele uka etter jobb, har sovna en time på sofaen :p
Gir litt opp, men det går seg vel til ;)
 
Åh jeg sover så dårlig om dagen.
Vanligvis kan jeg sove i et hus som blir rivd, men nå er det kaving og våkner hele tiden og for ikke å snakke om drømmene. :eek:
 
God morgen, her har jeg hatt luksusen av å sove til halv ni. Har stort sett våknet i femtiden i det siste.
 
Jeg sovnet 20.30 igår. Liten våke periode fra 04-07 som er samme hver dag også sovnet jeg til 10. Slitsomt med sånn oppstykket søvn. Men er jo helt ille å sovne 20.30.
Grusomt med Paris. Skal dit om 3-4 uker. Kjenner jeg ikke har så lyst til det lengre....
 
Helt elendig nattesøvn. Vokna maaange ganger i løpet av natta. Men ikkje fordi jeg må tisse, bare vokner :( hadde ei bra natt, natt til i går. Men ellers har det vært elendig :(
 
Varierer faktisk veldig hos meg. Noen netter (de er I fåtall) sover jeg fra jeg legger med til jeg står opp til normal tid.
Andre netter sover jeg stykkevis og del og ligger på BV både 1-3 ganger Ila natten.
 
Da sovnet jeg et par timer til gitt hehe. . Deilig :)
 
Back
Topp