Det var litt søtt også da...

~Piamia~

Glad i forumet
Jeg skulle på trening i går.. Så jeg styra på i gangen, pakka og kledde på meg, kikka bort på mini og så brøyt han ut i gråt, sånn skikkelig gråting, tårene rann..... Tenkte jøss hva er det som feiler han da, gikk bort til han og tokk han opp og det ble greit igjen... Så ga jeg han til sambo og gikk mot døra igjen, og da hyyylte han ut igjen[&:] Dakal han ville jo ikke at jeg skulle reise..[:)] Jeg fikk jo sååå dårlig samvittighet da... måtte kose litt med han igjen og så måtte sambo avlede han litt når jeg dro...¨

Får ikke håpe han skal være sånn hver gang jeg drar nå...

Varmer mammahjertet litt da, men som du sier så er det dumt om det skal fortsette[:)]

Næmen så søtt da! Men enig med dere over, dumt hvis det fortsetter[:)]

åhh, vet hvordan du har det. slik har fredrik holdt på i noen mnd nå. en smule irriterende noen ganger. men sammtidi så er det søtt[:)] er irriterende når jeg er alene med han, får da begynnte han å gråte skikkeli hver gang jeg gikk en plass. kunne ikke gjøre noe mens jeg var alene med han. men nå er det heldighvis på tur over da[:)] er litt godt. får gjort litt mer da.

Hehe, oi, ja så ille er han heldigvis ikke enda da[:)] [:)] Da er det jo ikke sort en får gjort [8|]

Det er dessverre veldig vanlig i den alderen de er i nå. Det er seperasjonsansten som slår inn. Noen verre enn andre da. Mini er ikke sånn når vi drar, men når sambo kommer hjem fra jobb, må han bort til mini med en gang. Hvis ikke, begynner mini å gråte.
Her har fremmedfrykten slått inn til tider, og det er heller ikke så kult. Men det er jo (forhåpentligvis) bare for en periode, og så er det over.

Back
Topp