"det var godt å være i kirken idag"

Olive76

Forumet er livet
Sa Gustav da vi kom hjem idag. Var øvingshelg for musikal-konfirmanter så jeg skulle egentlig hjelpe til. Men ettersom Far er i Dk dro jeg bare ungene med meg og var litt tilstede. Var gudstjeneste kl 11 og ungene var forholdsvis eksemplarisk.

Men som dere skjønner er det her tale om tidlig inndoktrinering. Gustav elsker å være i kirke og gikk rundt og sa "Jesus" resten av dagen.

I siste uke fikk han bok i min kirke og stor fremme ved alteret sammen med meg under hele gudstjenesten[8D]

Og tenk, han vil bli prest når han blir stor[;)]

Så herlig, Gustav er[:D]

[:D][:D][:D] jeg smiler nok en gang av trådene dine, og blir i like godt humør hele tida...[:D][:D]

gustav er herlig!![:D]

Herlige Gustav!!
Kan tenke meg han var fornøyd ja!

herlig!! Det går litt i jesus her til tider også.. og jofas, som jeg tror er Josef - Johanna går jo i "kristen barnehage". Hadde noen åpenbaringer under dåpen til August, for den dagen var det gudstjeneste ved barnemisjonen og de sang mange av sangene vi bare har hørt Johanna synge (og derfor ikke stolt helt på at tekst og melodi er noe hun ikke bare har funnet på)

Hahaha, som jeg ler av "Jofas".. [:D] Herlig.. [:D]
Gustav har allerede planene klare ja.. Her går det i litt ulike ting..
Klippedame, sjukedame (for det er jo jeg [:D]), butikkdame.. Jah.. Sindre har i det store og hele lyst å bli DAME.. [:D][8D]

[:D] Flott at han trives i kirken da og at yrkesplanene allerede er lagt.

Frida driver og fantaserer så mye, og det er ikke mange dagene siden jeg fikk høre at noen hadde flydd opp til himmelen og vært litt sammen med Jesusbarnet før h*n kom hjem igjen.[:D] Siden mormora er død og oldemora døende så snakker vi en del om døden og himmelen for tiden slik at Frida skal kunne gjøre seg opp en forståelse om emnet. Hun gleder seg til vi (alle fire) skal dø sammen. Da skal vi først på butikken å kjøpe vinger. Hun og Maja kan ikke fly enda, så Maja skal få sitte på fanget mitt mens Frida skal holde mannen i hånden mens vi flyr til himmelen.[8D] Jeg får litt vondt i meg når hun snakker om at vi, og særlig Frida og Maja skal dø, men selv så tror jeg hun gleder seg. Det høres litt ut som å dra på ferie.

Så herlig han er[:D]

Marcus driver også å fantaserer om hva han vil bli når han blir stor. I går skulle han bli flyver, bilmekanikker, baker, rørlegger, snekker.

Back
Topp