Det var godt å se den lille på ul

Bruker52cb

Attpåklatt
Vi må tilbake om tre uker, for det var for tidlig å undersøke for den kromosomfeilen de skulle se etter. Men legene skulle også se etter ryggmargsbrokk og at hodeskallen hadde lukket seg, og det kunne selv jeg se at var helt og fint.

Denne lille tassen var jo helt uplanlagt, ogselv om vi har bestemt oss for at vi skal beholde, jobber jeg med å akseptere at vi skal få et lite nurk i voksen alder også, og at jeg skal være tenåringsmor i 30, 40 OG 50-årene... Det gjorde VELDIG godt å se at den lille levde, at den sprellet, at det rørte hjertet mitt å se. Det kom noen tårer, gitt <3

Vi må tilbake om tre uker, for det var for tidlig å undersøke for den kromosomfeilen de skulle se etter. Men legene skulle også se etter ryggmargsbrokk og at hodeskallen hadde lukket seg, og det kunne selv jeg se at var helt og fint.

Denne lille tassen var jo helt uplanlagt, ogselv om vi har bestemt oss for at vi skal beholde, jobber jeg med å akseptere at vi skal få et lite nurk i voksen alder også, og at jeg skal være tenåringsmor i 30, 40 OG 50-årene... Det gjorde VELDIG godt å se at den lille levde, at den sprellet, at det rørte hjertet mitt å se. Det kom noen tårer, gitt <3

Håper alt er i orden med den lille! :) Kan jeg spørre hvor gammel du er? Det positive er jo at du har masse erfaring da :) Går nok fint!

Gratulerer:) alltid koselig å se de små kose seg i magen:) alt er nok bra sksl du se:D

Jeg er 36 :) Vi har kromosomfeil i familien, jeg hadde ikke fått undersøkelsen pga alder. JEG føler meg gammel mor, men fikk jo første da jeg var 23. Jordmor sa at alderen min imponerer ingen på sykehuset ;)

Åå:) nei du er da ikke gammel for å få en til nå:)

Ja leste det lengre opp, men det går nok bra skal du se:) masse Lykketil:)

Så fint at alt så bra ut så langt, håper det blir like gode funn på neste undersøkelse, lykke til :)

og når det gjelder alder,
min mamma fikk søstrene mine da hun var 20 og 21 så ventet hun i 20 år og fikk meg ;)
Hun sier at jeg har holdt henne ung, så du skal se det blir flott med en ungdom i hus også når du når 50. Selv er jeg 33 og føler meg ikke gammel, men så er min eldste 3,5 år da ;)

Back
Topp