Det var enda godt...

pewsie

Forumet er livet
Vi kom oss igjennom vaksinedagen uten feber, sutring og andre ting som følger med [:)] Tempen var på 37,6 før jeg la han, og han sovnet som alltid med en gang [:)]

Så bra [:D]
Veloppdratt kalle man vel sånne barn som sovne me en gang dæm bli lagt [;)][8D][:D]

ORIGINAL: Majk1

Så bra [:D]
Veloppdratt kalle man vel sånne barn som sovne me en gang dæm bli lagt [;)][8D][:D]

Hehe [;)] Har vell oppdratt sønnen min ordentlig! [:D]

(dette gjelder da kun på kvelden og etter nattmat) [8|]

det gikk greit her også.
hun hadde 37,8 i temp kl 21. kl 23 hadde hun 37,5 så etter det gikk det ned til normalen. var litt slapp, men i dag er hun som før

her har det ikke gått så bra...[:(] Mina har hatt mega vondt og grått så det har kommet tårer[:(] det er første gangen har skjedd. Hadde 38.4 i feber kl 19, skal ta igjen på henne nå før vi legger oss.stakkars lille go jenta til mamma[:(]

ORIGINAL: totteline

her har det ikke gått så bra...[:(] Mina har hatt mega vondt og grått så det har kommet tårer[:(] det er første gangen har skjedd. Hadde 38.4 i feber kl 19, skal ta igjen på henne nå før vi legger oss.stakkars lille go jenta til mamma[:(]

Huff.. Håper hun blir bedre til i morgen [:)]

ORIGINAL: *Gitte87*

theo hadde 39 i feber etter vaksina.. han var bare slapp, låg på magen min heile kvelden[;)] hvis ej bevegde meg hylte han[8D][8D]

Det høres akkurat ut som mina. ikke lett å være liten i få ett stikk i hvert lår[:(]

ORIGINAL: decel

Det var jo fint da.
Så flink lille gutten din er [:D]

Back
Topp