Det var en gang....

Cathygirl

Forumet er livet
... en gjeng damer skulle få leve luksuslivet på "Paradis hotel" og det var selvsagt damene på "november 2007" forumet på babyverden som fikk denne fantastiske muligheten!
De skulle få være der uten menn og barn og hvilke mødre sier vel nei til gratis husmorferie i luksusen!?![;)]

Første dagen gikk praten løst, damene slikket sol og koste seg med deilige paraplydrinker! På kvelden ble det skikkelig fest og opp til flere av damene danset. Rappo og Cathygirl synes bardisken var fin å danse på mens ~Ingeborg~, Lbaby og lills gjorde et tappert forsøk på synkronsvømming i bassenget.

Neste dag holdt de fleste sengen til langt på dag, men d var noen unntak. lykkelita* var tidlig oppe og bakte brød for hun mente det var viktig med sunn og god kost. ~Ingeborg~var også tidlig oppe for hun ble aldri helt kvitt "støv på hjernen" så hun fikk ikke sove om det ikke var skikkelig ryddig så hun ryddet og styrte på.

----------------------------------------------------------------

Her stoppet d litt opp for meg, men jeg sender stafetten videre til en av dere andre[;)]

Ble så mye snakk om "good old times" og gamle tråder ble dratt opp så da kom jeg til å tenke på historien vi lagde her inne.
Klarer vi å dra igang en ny historie her jenter?!?[;)][:D]

Jeg suuuger på sånt, men dytter i håp om at noen andre skriver[8D]

Kom igjen da tøffinger! Få se hva dere kan![;)][:D] E jo bare morsomt uansett[;)]

Mrs Lutz var også tidlig oppe siden hun er den som alltid er tidligst i seng...men hun sitter egentlig bare å furter over hvorfor det ikke er noen mannfolk her - imotsetning til alle andre som er glad for å ha fri fra både mann og barn. Men det nybakte brødet til lykkelita* bedrer humøret betraktelig!

Ettersom latsabbene begynner å våkne, er det godt for fyllenervene å ha mammaå lillegutt med som alltid har noen beroligende ord på lur og etter litt kosemoseoverdose blandt gjengen er alle flaue minner fra gårsdagen glemt.

Dagen setter i gang med opprydding helt til Lbaby setter ned foten for alle husmødre som går på autopilot: hallo vi er på ferie! Fie og Rangen har vanskeligst for dette...hun er stadig å finne tussende rundt og smårydde og ordne.

Bøllefrø* ligger på solsenga dagen lang og blir brunere og brunere mens alle passer på at hun slipper å løfte en finger siden hun er tvillinggravid. Lillamumi og unemoren har lagt seg strategisk til ved siden av henne og nyter godt av å kunne be alle som kommer med drikke o.l. til bøllefrø tar med seg noe til dem i samme slengen - mens de først er på bena for å hente noe. Dette gjør lills sjalu...hun er da for pokker meg gravid hun og! men hun har litt vanskelig for å snylte på forsyningstrafikken til bøllefrø*s solseng fordi hun blir så fort solbrent. Hun setter seg inne å ser på tv istedenfor. Ikke lenge etterpå får hun selskap i unemoren som må følge med på sine tvprogram.

Utpå ettermiddagen setter jeanies lille verden igang med scrappekveld til flere av novemberjentenes begeistring. Catygirl storkoser seg!

Men stakkars *Lene* sitter bare å gråter av hjemlengsel til sine søte små. Da er forståelsesfulle Hjertemitt godt å ha. Men snart stortuter hun også fordi hun savner vakringen sin. Lillamumi blir redningen som lager en god kveldskos som gir en hyggelig stemning for alle. Men det skulle desverre ikke vare, for snart begynner dramaet...

ingen som kan skrive noe drama? hva med påskekrim hehe :D

Back
Topp