Det var en gang...

Sassi

Betatt av forumet
....et nettsted som jeg besøkte hver dag, noen ganger for å søke råd, andre ganger fordi jeg kjedet meg. Etter hvert som tiden gikk ble det lenger mellom rådene og mindre godt lesestoff. Nettstedet ble fylt med en dårlig tone, lange diskusjoner om ingenting og mange sårede følelser. De som prøvde å få til noe kjekt ble overkjørt av noen få, men sterke stemmer som gjorde det vanskelig.
Etter hvert som tiden gikk ble det sjeldnere og sjeldnere jeg ville bruke dette stedet for å høste av andres erfaringer og gode historier. Denne negative tonen som hele tiden fant sted gjorde at jeg heller lot være.

Jeg håper med tiden at dette snur. Jeg savner godt samhold på nettstedet mitt...historier fra alle dere undrende foreldre som heller setter pris på flotte foreldre, barn og morsomme historier, men også for dem som trenger trøst og støtte i en vanskelig hverdag.

håper det nettstedet blir bra igjen...(prøver å gjøre mitt beste, men det positive forsvinner ofte i alt det andre)

ORIGINAL: *lille bv engel*

håper det nettstedet blir bra igjen...(prøver å gjøre mitt beste, men det positive forsvinner ofte i alt det andre)

sign har snart gitt opp å være positiv

og jeg er fortsatt blond.... har faktisk ikke fåt med meg noe som helst....

sikkert like lurt.

Men jeg er glade i dere alle... [;)]

foresten tror jeg på verdens fred og at ingen kommer til å sulte.... uff nei nå roter jeg.
[&:]

Det var bra skrevedt, har hørt rykte om at det har vore hett her inne i det siste. men jeg får jo ingenting med meg.[8|]

Back
Topp