Det var dette navnet da...

Sanrt tre

Elsker forumet
Har så lyst å bestemme oss for navn nå.
Men så kommer "problemet"... Vi har funnet et navn som vi begge liker godt. Helt til jeg oppdaget at det er et av de mest brukte navna for tiden.... Og jeg har ikke så lyst til at han skal begynne på skolen og så er det 5 andre i klassen som heter det samme....

Er det noen som vet om det går ann å finne hvor mye et navn er brukt i et fylke? De oversiktene jeg finner gjelder for hele landet. Gjør jo ikke så mye om det er mange i Oslo som heter det liksom....

Hva ville dere gjort da? Gått for det navnet vi liker eller funnet et nytt og litt mer uvanlig?

Det er sant at det er viktig å være fornøyd med det navnet man velger! Sara er forresten et nydelig navn[;)] Jeg hadde bestemt meg for jentenavn da. Det skulle være Celine! Alltid likt det navnet så godt, og det er ikke så mange som heter det heller. Men er sikker på at om vi får en jente om noen år så er det sikkert blant ti på topp det også.... (min uflaks) Men tror ikke jeg skifter mening likevel!

Så blir det nå en gutt da! Og er glad for det altså[:D] Men synes guttenavn er mye vanskeligere....
Har planer om å brodere et vognteppe med navn på! Vet hvor lang tid jeg bruker på sånt, og derfor må vi snart bestemme oss[:D]

Tusen takk for linken! Vet ikke om jeg forstod helt rett, men dersom jeg gjorde det så er ikke navnet så mye brukt i Stavanger som det er om man ser landet under ett. Det var jo positivt!!!
Kansje det blir det likevel da[;)] 

Emma er et nydelig navn! Har alltid likt det! Men det er jo også et av disse pop navnene da.... Synd at det ofte er dem man liker best! Kanskje vi ikke skal bry oss og ta motenavn begge to[;)]

Blir jo ikke mobba for et rart/uvanlig navn da i det minste!

ORIGINAL: viva

Har planer om å brodere et vognteppe med navn på! Vet hvor lang tid jeg bruker på sånt, og derfor må vi snart bestemme oss[:D]

Du kan jo brodere alt annet selve navnet. Navnet er sikkert alt i alt det som tar minst tid. Må jo ikke starte med det

æ så igjenna alle fylkan å d va no ingen av mine navn på nån av listen[:D]

kossn navn va d du sku ha da?

Da var jeg her igjen[;)] Et par dager siden sist, og så det var noe jeg ikke hadde svart på her:) Sånn kan man jo ikke ha det! Når det gjelder det der broderi greiene så har jeg lett masse etter et mønster der man kan sy inn navnet, men finner jo ingenting.... Så mamma mente jeg bare kunne sy en remse med navnet og "feste" det på toppen av et hvitt dynetrekk.... Får se hva vi får til! Akkurat nå strikker jeg til den store gullmedaljen!

Navnet ja... Tror ganske sikkert det blir Mathias! (og om noen her inne vet hvem jeg er, tror ikke det da, så er det superhemmelig[:D]) Det står vel i grunn mellom det og Patrick. Men mannen min liker Mathias best... Syns jo også det er veldig fint selv om det er en del som heter det. Kjenner ingen selv da...

Takk her også da:) Nå har jeg jo både fått go nok samvittighet til å shoppe mer og til å velge det navnet jeg har lyst å ha[:D]
Bare en ting som mangler nå, og det er en ganske stor ting! Sitter egentlig her og skal begynne på en oppgave som skal leveres på fredag... Har utsatt det i mange måneder nå.... Har så lyst å bare kutte det ut og avslutte hele studiene.... Er det greit synes du? Trenger noen som sier JAAAA!!!!!!!

[:(] [:(] [:(] [:(]
Gråter store tårer nå!!!! Trodde virkelig ikke at du var så streng.... Vil jo mye heller strikke litt på babyjakken jeg holder på med... Dette er så pyton kjedelig:(

Hva er det du studerer da? Jeg jobber jo egentlig, men har et fag fra i fjor jeg ikke fikk tatt fordi to fag gikk parallellt da... Så da må jeg ta det nå. Samfunnsfagdidaktikk.... Fantastisk kjedelig om noen skulle vurdere å ta det!!!!

Back
Topp