det var dette med navn...

Heleneholt skrev:
Vi sliter med navn til en evt gutt :P
Har dere noen forslag?
Vi har alltid tullet litt med at om vi får en gutt skal han hete Hjalmar :P Jeg syns det er litt søtt egentlig, men at babyen kan ende opp med å bli mobbet :P
alternativt kan han hete Adrian :P

Forslag tas imot med stor takk :)

Hjalmar er kjempefint navn synes jeg!

Vi sliter også litt med guttenavn, vi har flere alternativ til jenta selv om vi ikke helt har bestemt oss enda, men når det gjelder gutt er det verre. Vi har egentlig en del forslag til gutt også, men det er det å bli enige som er vanskelig der... Jaja, vi finner det vel ut :)

Heleneholt skrev:
Vi sliter med navn til en evt gutt :P
Har dere noen forslag?
Vi har alltid tullet litt med at om vi får en gutt skal han hete Hjalmar :P Jeg syns det er litt søtt egentlig, men at babyen kan ende opp med å bli mobbet :P
alternativt kan han hete Adrian :P

Forslag tas imot med stor takk :)

Jeg synes Hjalmar er et flott navn. Og sannsynligvis kommer han til å bli den eneste Hjalmar, og ikke kompisen til Hjalmar S, lille-Hjalmar og store-Hjalmar. Vi ønsker et norrønt navn til vårt barn. Vi hadde guttenavnet klart, men nå viser det seg at vi får en jente. Navnet vi ville ha er Alvar. Det er sammensatt av Alv som betyr alv eller lysende, og ar som betyr kriger. Jeg synes det er et like flott som Hjalmar.

Back
Topp